Comença el partit i saca l'equip visitant, les grades estan plenes, Belzebú li passa a Satanàs, Satanàs a Llucifer, Llucifer a Satanàs, Satanàs li passa a Lilith, (que és la primera dona cabessista de l'infern), Lilith li passa a Anticrist, Anticrist es desmarca, un Ràndom intenta parar-lo però ningú para aquest dimoni. Anticrist s'apropa a la porteria Goooooooooooooooooooooooooooo-oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!!!1 a 0 el marcador.
Comencen la jugada ara els Ràndom, Ràndom li passa a Ràndom, Satan intenta pendre-li i li pren, ara tenen la pilota l'equip que juga a casa, Satan li passa a Asmodeu, Asmodeu a Aradia i gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!!!!!!!!!!!!2 a 0
I s'acaba el partit.
Els Ràndom han perdut però Satan els hi diu que els deixarà marxar si el guanyen a un dimoni, déu, persona. És com un pedra, paper, tisores però diferent, es juga així: el dimoni (🤘) guanya la persona (✊), la persona guanya a déu (👌) i déu guanya al dimoni.
Comencen i Satan treu dimoni i Random treu déu. El dimoni pensava que el Ràndom trauria persona però el dimoni ha perdut.
LLavors Satan treu la seva forca i punxa el cul del Ràdom i s'en va volant a la terra.
I ara és el moment que passo de comentarista a narrador.