17112023
☆
Gözlerini açmak istemedi. Esen rüzgar saç tutamlarını uçuşturdu. Burnu kaşındı toprak kokusuyla. Bir süreliğine dünyanın parçası olmamayı diledi. Bu sayede her şeyden uzaklaşabilir ve gözlerini açmaktan korkmazdı.
Yanlış yapmaktan çekinmez, hayali için çabaladığı için suçlanmaz veya yargılanmazdı. Hataları, belkide pişman bile olmadığı aptallıkları hakkında kimsenin söz hakkı olmazdı. Çünkü herkes aptallık ve hata yapardı. Bu yaşamanın acı veya tatlı olan tadıydı.
Gençliğini arayış içinde geçirmek, gençliğini doya doya yaşamak, gençliğini öğrendikleriyle doldurmak, insanlarla tanışmak, arkadaş edinmek, aşık olmak, sevgi duygusunu hissetmek.
Bunların hiçbiri yanlış değildi. Hiçbir şeyin doğrusu olmazdı çünkü. İyi insanda yoktu. İyi olmaya çalışan, doğruyu yapmak için çabalayan bir avuç insanla doluydu sadece dünya.
Mavi gökyüzünü seyredenler ve mavi okyanusta boğulanlar olurdu hep.
Şimdi gözlerini açmak istemeyen genç, yeşil örtünün üzerinde mavi gökyüzünü seyretmek isterken, insanlar mavi okyanusta boğulmasını istiyordu.
Kalbi sevgiyle dolup taşarken, hayalleri için çabalarken, bir kuklaymış gibi sadece emredileni yapmasını istiyorlardı ondan.
Herkes sözde doğruyu bildiği için yanlışlarıyla yaralamaya çalışıyordu içinde dünya sevgisiyle doğmuş olan normal bir genci.
Gözlerini açmak istedi fakat özgürlüğünü kimsenin ellerine vermek istemedi. Hayallerini gerçekleştirdi ve sadece delicesine sevdiği insanların yanında olmalarını umdu.
İyi ya da kötü bir insan olduğunu iddia etmedi. Fakat iyi insan olmak için çabaladı. Güzelim gençliğini sanatıyla süsledi.
Hiçbir zaman mükemmel olduğunuda iddia etmedi.
Fakat ne olursa olsun karşısında olanlara karşı samimiyetle gülümsedi.Gülümsemesi onu tanımayanları dahi iyi hissettirdi.
Gençti daha, önündeki açık yolun çok başındaydı. Daha fazla ilerlemek istiyordu. Bu nedenle Gözlerini açmak istedi.
Mavi gökyüzünü görmek istedi.
Bir süreliğine dünyanın parçası olmamayı dileyen genç, dünyalar kadar güzeldi.
Gökyüzünün maviliği kadar huzur veren gülümsemesi, parlak okyanus kadar ışıldayan hayat dolu gözleri vardı. Dünyaya seçim yapma şansı olmadan gelmiş, kimseye zarar vermeden yaşamaya çalışan her insan gibiydi. Dünyalar kadar güzeldi işte.
Gözlerini açmak istedi. Esen rüzgar saç tutamlarını uçuşturdu. Burnu kaşındı toprak kokusuyla.
☆
17112023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gözlerini açmak isteyen gencin masalı
ФанфикMavi gökyüzünü seyredenler ve mavi okyanusta boğulanlar olurdu hep. Gökyüzünü seyretmek isteyen sevgi dolu arkadaşlarıma itfahtır.