𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐏𝐎𝐕: (𝐚𝐦𝐞𝐥𝐢𝐚)
𝐘𝐨𝐮 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐝𝐚𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐀𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐬𝐞𝐚𝐫𝐜𝐡 𝐟𝐨𝐫 𝐊𝐢𝐚𝐫𝐚 (𝐛𝐟𝐟) 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮.𝐘𝐨𝐮 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐊𝐢𝐚𝐫𝐚 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐆𝐲𝐦 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐝𝐨𝐝𝐠𝐛𝐚𝐥𝐥, 𝐬𝐡𝐞 𝐫𝐮𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐠𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐱𝐢𝐭𝐦𝐞𝐧𝐭 "𝐎𝐦𝐠 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐮𝐦𝐨𝐫" 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐧𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐮𝐦𝐨𝐫" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝 "𝐰𝐡𝐚𝐭? 𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰, 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐭𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐬 𝐧𝐞𝐰 𝐚𝐩𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐓𝐨𝐦" "𝐮𝐦𝐦 𝐨𝐤 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲" 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝 "𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐢 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐰𝐚𝐢𝐭.
𝐀𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐊𝐢𝐚𝐫𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐰𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐢𝐧 "𝐡𝐨𝐥𝐲 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐢𝐦? 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 "𝐘𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐬 𝐬𝐨 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐲" 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 "𝐡𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐢𝐦 𝐓𝐨𝐦 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐌𝐫 𝐊𝐚𝐮𝐥𝐢𝐭𝐳 𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟"
𝐀𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 "𝐀𝐦𝐞𝐥𝐢𝐚" "𝐡𝐞𝐫𝐞" 𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡. 𝐇𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐚 𝐬𝐦𝐮𝐫𝐤 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐦𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜 𝐠𝐮𝐢𝐭𝐚𝐫𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐢𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐨 𝐟𝐨𝐜𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐦.
𝐇𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐫𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐮𝐬 𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐝𝐨 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐢𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐡𝐚𝐫𝐝" "𝐲𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨 𝐢 𝐝𝐢𝐝 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧𝐭 𝐢 𝐜𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐨𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐢𝐭 𝐢 𝐝𝐢𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞" "𝐢 𝐰𝐚𝐬𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐧𝐢𝐧𝐠" 𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐰𝐡𝐲 𝐧𝐨𝐭? 𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐨 𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐛𝐜 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐫𝐮𝐧𝐠.
YOU ARE READING
𝒯ℴ𝓂 𝓀𝒶𝓊𝓁𝒾𝓉𝓏 - 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐩𝐞𝐭
Romance𝐘𝐨𝐮 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐨𝐟𝐟 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐝𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐚𝐫𝐚 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞...