1.Bölüm

12 1 2
                                    

Yazardan:
Selamm bu benim ilk hikayem:)
Umarım becerebilirim,öncelikle hikaye konusu bana aittir. Öpüldünüzz Daisylerjmm💍

Hikaye

Jungkook'tan

"AH!LANET OLASI PİSLİK!"
Odama hızlı adımlarla sinirli bir şekilde gidiyordum.Bu kadarı fazlaydı! Ben bunları hakedecek bir şey yapmamıştım öyle değil mi? Tanrı beni niye böyle cezalandırıyor peki.
...
Yazardan
Jungkook 17 yaşında bir gençti. Ailesi ile ciddi sorunları olan bir genç. Üvey annesi Park Holle ve babası Jeon Bawin. Jungkook'un iki tane de kardeşi vardı. Jeon Berry ve Jeon Sami.
Jungkook'un gerçek annesi Bayan Jeon Karina,babası Jeon Bawin tarafından taç!Z edilerek zorla evlendirilmişti.
J

K
Bawin evliyken de annemi taç!Z etmiş. Ben ve kardeşlerim doğmuştu. Hayatımda Bawin'den sadece şiddet görmüştüm. Ha neden baba değil de Bawin diyorum biliyor musunuz? Çünkü o baba olmayı bile haketmiyor. Ondan bahsederken baba kelimesinin kullanılmasınıda..

Henüz 8 yaşındaydım,okuldan eve yağmurun altında ıslanmama dileğiyle koşuyordum. Hava çok soğuktu.
Eve vardığımda bir kalabalık gördüm,bizim evin önünde toplanmış bir kalabalık. İçlerinden birisi;
-"Ambulansı arayın!" diye bağırıyor,çoğu kişi ceset görmüş gibi korkup çığlıklar atıyordu.
Ne olduğunu anlamadan adım attım,koştum... Gelen ambulansın yanına kadar gelmiştim ve gördüğüm tek şey,sedyede yatan bedeni kanlar içinde bir kadındı.

Yaklaştım,daha çok yaklaştım ve o bedenin sahibine baktım..
Gördüğüm yüz,çok tanıdık gelmişti. Anneme ne kadar da çok benziyor diye düşünmüştüm. Düşünürken ağlamış ağlarken hıçkırıklara boğulmuştum..
Hayır! Kabul edemezdim..! O benim annem olamazdı! Hayır..!

Bu sedyenin ardından 2 tane daha kızın olduğu sedyeyi gördüm, küçük bedenlerinden kan akan kızlar. Yine kabullenmek istemedim..Onların kardeşlerim Berry ve Sami olduğunu kabullenmek istemedim.

O yağmurlu yolda üşümeyen bedenim,şimdi buz kesmiş gibi duruyor,tir tir titriyordu..

Tüm sedyeler ambulansa konuldu,kapılar kapatıldı ve ambulans hareket etmeye başladı,o ana kadar sadece izledim. Kıpırdayamadım..Ellerim kulaklarımda hıçkırıklarla ağlayarak izledim.

Ambulans uzaklaşmaya başladı,bağırdım "Anne!" "Annemi ve kardeşlerimi geri getirin!Anne!!"
Ellerimle yüzümü çizmeye kendime vurmaya başladım,hiç acımadım. Sanki kendimi cezalandırmak ister gibi vurdum kendime.. Etraftakiler durdurmaya çalıştı beni.

Yavaşca gözlerimin kapandığını hissettim o an...

***
"Ah,nerdeyim ben.." diyerek başımın ağrısıyla gözlerimi açmıştım.
Karşımda duran bir abla bir de abi vardı. Abi koşarak bana su getirdi,titreyen ellerimle içtim suyu.

Söylediklerine göre panik ataktan,yoğun stresten ve yorgunluktan bayılmışım.

O sırada bilincim henüz yeni gelmişti. Yaşadıklarımı hatırladım.. Gözlerim daha fazla bu yükü içinde tutamamış ve dışarıya bırakmıştı, gözümden akan ilk damlada bir yoğunluk hissettim. Elimle yanağıma dokundum,ve gördüğüm şey.Kandı..

Çocuktum o zamanlar,olgun davranmaya mahkum edilmiş 8 yaşında hayat ile yeni yeni tanışan bir çocuk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir Daisy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin