1. POGLAVLJE

201 10 2
                                    

Sunčeve zrake probijale su se kroz tamne zastore i sprječavale je da se vrati tamo gdje je najviše voljela biti. Protrljala je oči i istegnula se preko svilenih plahti. Njegova strana kreveta bila je prazna,a iz kupaonice je začula tiho pjevušenje.

Zadovoljan osmijeh prešao joj je preko usana.

Zgrabila je ručnik i izašla na balkon. Iako je bilo rano ujutro,zrake sunca pržile su njezinu osjetljivu kožu. Legla je na pločice i upijala ono što joj je sunce davalo.

Znala je da će gadno nadrapati ako ju on uhvati. No s vremena na vrijeme dopustila bi si ove male poroke u kojima je uživala.

Prije nekoliko godina tijekom boravka na moru zaradila je groznu alergiju te bi samo kratak boravak na suncu izazvao prištiće i iritaciju njezine kože.

Znala je noći provesti u suzama dok bi joj Liam na sve moguće načine pokušavao pomoći. I zbog toga joj je izričito zabranio izlazak u kasnim ljetnim mjesecima bez nanošenja propisanih krema.

Sklopila je oči i opustila tijelo. Nekoliko minuta kasnije začula je korake iza sebe i uskoro se susrela sa njegovom ljutitom facom. Prekrižio je ruke na prsima dok su se kapljice vode cijedile niz njegova široka ramena.

-Allison Scott,što to izvodiš?-prošao je rukom kroz kosu.

Zagrizla je usnicu.

Zavodnički se nasmijala nadajući se kako će ipak popustiti. Svojim šarmom uvijek bi ga uspjela slomiti,koliko god ljut bio.

-Što? Malo sunca nikada nikome nije naštetilo.-zgrabila je ručnik i ustala se uvjerena kako je njeno sunčanje ovdje završeno.

-Mislim da se tvoja koža s time ne slaže.-položio je dlanove na kukove sa kojih je labavo visio bijeli ručnik.-Nismo još niti krenuli,a ti već želiš završiti u oblozima dok te ja mažem kojekakvim kremama.-

-Daj se opusti malo.-prevrtjela je očima i prošla pokraj njega okrznuvši ga stražnjicom. Uspjela je odbrojati svega četiri sekunde nakon čega je letjela na krevet. Zahihotala se ugledavši njegov perverzni osmijeh. Pritiskao ju je svojom težinom dok je prste provlačio kroz njezinu smeđu kosu.

-Tako si neposlušna.-utisnu joj je poljubac na što mu je ona sa zadovoljstvom uzvratila. Njezini nokti ostavljali su za sobom tanke crvene linije. Ručnik je skliznuo tako da je sada mogla osjetiti erekciju na svome bedru. Nakon toliko godina još uvijek ga je izluđivala.

-Zato me i voliš.-promrmljala je uz uzdahe. Njegov jezik klizio je niz njezin vrat,a rukom joj je čvrsto stisnuo stražnjicu.

-Da. Baš mi to treba. Netko s kime ću se svađati do kraja života.-nakratko je podignuo glavu uživajući u prizoru ispred sebe. Allie je sklopila oči i potpuno mu se prepustila. Izvila je noge i uhvatila se za rub plahte. Još samo nekoliko trenutaka i potpuno će ju slomiti.

Osjetivši vrhunac,oglasio se njezin mobitel. Liam je zarežao,a Allie je otvorila oči. Tko god da zove,nije mogao izabrati gori trenutak.

Planirali su ignorirati zvonjavu i završiti ono što su započeli,no mobitel je uporno nastavio zvoniti i trenutak požude je sada bio totalno uništen.

-Molim?-Liam ga je ljutito podignuo sa ormarića. Nervozno je grizao usnicu pritom pokušavajući doći do daha.

-Gdje ste vas dvoje? Mislite li vi doći? Svi su već ovdje.-Allie je začula Louisov piskutav glas sa druge strane linije. Protegnula se i dohvatila Liamov mobitel koji se nalazio ispod jastuka. Deset propuštenih poziva. Jedan od Perrie i ostalih devet od Louisa.

-Do polaska imamo još sat vremena.-Liam je bacio pogled na zidni sat iznad vrata.-Tko vam je kriv što ste uranili.-

Allie je dopuzala do Liama i počela ga ljubiti po vratu. Nije bila zadovoljna nedovršenim poslom i njezino tijelo očajno je tražilo njegov dodir. Liam je stisnuo zube da ne zastenje.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 13, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ONE BY ONEWhere stories live. Discover now