|Beyaz Papatya|

4 0 0
                                    

-Changbin

Lee Minho dosyası mı? Elimize ulaşan dosyadaki ismi okuduğumuz andan itibaren geri kalan satırları ağzımız açık okuduğumuza emindim. Şaşkındım çünkü Lee Minho ve çetesi şu sıralar gündemde olan ve polislerin de en çok zorlandığı davaydı. Ve şimdi bu dosyada görevliydik. Bu dosya için biri başkomiser biri komiser yardımcısı biri de kriminal (danışman)psikolog olmak üzere toplam 7 polisin görevlendirildiği yazıyordu. Başkomiser Chan komiserim, yardımcısı ise bendim fakat diğer isimlerden Han Jisung dışında hiçbiri tanıdık gelmiyordu. Jisung ile  birkaç ay önce bir narkotik dosyasında da beraber görev almıştık.

GÖREVLİ POLİS LİSTESİ

- Bang Chan/ Başkomiser

- Seo Changbin/ Komiser yardımcısı

-Kim Seungmin/Kriminal Psikolog

-Hwang Hyunjin/ Silah Uzmanı

-Han Jısung/ Narkotik Uzman

-Lee Felix/Narkotik Uzman

-Yang Jeongin/ Teknik Uzman

Dosyadaki yazılan her şeyi okuduğuma emin olduktan sonra başkomiserime dönüp ondan bir cevap bekledim. Sanırım bu kadar yabancı insanla bir arada çalışmak benim gibi Chan komiserimi de deli ediyordu. Karakolda birsürü parayla kendini satıp mesleğini kirleten polis varken hangi birine güvenecekti?

Yirmili yaşlarımın ortasındayken başladığım bu meslekte şuan dördüncü yılımdaydım ve yaklaşık 2 yıldır Chan komiserimin yardımcısıyım. O gördüğüm en disiplinli adamlardan biri. Güvenini kazanmanız ne kadar zorsa kaybetmeniz de bir o kadar kolaydır. Etrafında gerçekten güvendiğine inandığım insanların sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Ve şimdi yepyeni bir ekibin başında olmak onu oldukça zorlayacaktır. Başkomiserim oldukça fazla düşünen fakat bir o kadar da az konuşan bir adamdır. Karakolda oldukça sert ve disiplinlidir fakat aynı zamanda bir şey olduğunda her zaman arkamda duran tek kişidir.

''Changbin, yeni ekip arkadaşların dışarıda bekliyor olmalı. Onları toplantı odasına al ve benim birazdan geleceğimi söyle. Kafamı iyice toparlayıp Minhoyla alakalı tüm dosyaları arşivden alıp geleceğim.''

''Emredersiniz efendim.''

Dediğini yaparak dışarı çıktığımda beş kişinin bakışlarını üzerimde hissetmiştim. Baş selamı verdiklerinde gülümseyerek kendimi tanıttım ve toplantı odasına geçmemiz gerektiğini söyledim. Herkes toplantı odasına doğru yürürken Jisungun kolunu çekerek diğerlerinden biraz geride kalmasını sağladım.

''Hey Jisung, Görüşmeyeli nasılsın?''

''Teşekkürler, çok iyiyim. Sen nasılsın peki?''

''Bende iyiyim. Sana bir şey soracaktım. Biliyorsun Chan komiserimin güven konusunda aşılması çok zor duvarları var. Daha önceden tanıdığın ve güvenilir olduğunu düşündüğün birileri varsa belirtmeni isterim''

''Üzgünüm, sanırım hiçbirini tanımıyorum. Yalnızca bir defa yakaladığımız bir suçlunun akli dengesinin yerinde olup olmadığını kontrol ettirmek için Kim Seungminden onunla görüşüp  bir rapor hazırlamasını istemiştim fakat onunla da güvenilir diyeceğim kadar uzun zaman geçirmedim.''

''Anlıyorum. Yardımın için teşekkürler Jisung''

Jisung söylediklerime karşılık gülümsediğinde toplantı odasının önündeydik.

Kapıyı açarak hepsine yerlerine oturmalarını işaret ettiğimde hepsi bulduğu bir sandalyeye oturmuştu. Komiserimin gelmesini beklerken hepsinin rozetinde yazan isimleri okumaya başladım fakat biri polis üniforması yerine siyah sade bir takım elbise giymişti ki sanırım bu kişi Kim Seungmin oluyordu. Garip bir havası vardı, duruşundan bile işinde iyi olduğu belliydi. Sadece bir şeyi anlamamıştım, neden bir davada psikolog çalışırdı ki? Bu ilk defa başıma geliyordu ve garipti açıkçası. Ben bunları düşünürken Seungmin bir anda öyle bir şey söyledi ki bir anlığına psikolog değil de kahin olduğunu düşündüm.

First Love/Last Spring - ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin