Selena Gomez&Justin Bieber

552 20 11
                                    

Ele sunt doua prietene, doua prietene buburuze. Una dintre ele este Anna iar cealalta Stefy. Chiar daca sunt doar niste insecte, ele au un mare vis, ca noi toti. Visul lor este sa ajunga in Londra si sa ii cunoasca pe baietii din One Direction, poate chiar sa faca si cateva oua cu ei.Da, ati auzit bine si buburuzele pot fi fane cand este vorba de One Direction.

Intr-o zi, nu chiar frumoasa, Annei ii vine o idee. S-a gandit sa plece in Londra cu Stefy pe jos, chiar daca vremea era urata. Anna adora ploaia si vantul de asemenea iar de asta adora si Londra ceea ce este cam ciudat pentru o gargarita.Anna se gandise la planul asta timp de doua saptamani. Dar atunci :

- Ai innebunit? Cum buburezimea ta sa mergem in Londra pe jos? Daca ne calca cineva in picioare, daca ne mananca vreo omida mutant cu trei ochi sau daca ne cade aceea ... Spuse putin nervoasa Stefy dar se opri vazand ca prietenei sale i-a cazut o picatura de ploaie gigantica in cap.

- Asculta-ma, acum trebuie sa te duci fara mine, fie ca vrei fie ca nu vrei. Cand ajungi in Londra sa ii spui lui Niall ca o sa il astept la Nandos, mai nou in aripioarele picante folosesc gargarite pe post de piper. Spuse hotarata Anna incercand sa-si traga ultima suflare.

- Dar... dar... Incerca Stefy sa spuna ceva oftand.

- Niciun dar, trebuie sa pleci acum. Ii raspunse drastic Anna.

In acel moment Stefy se indeparta lasand-o pe buna sa prietena in urma. In acelasi timp Anna spuse Niall pentru ultima oara inchizand ochii.

Nu, nu asa s-a sfarsit, Stefy nu a ajuns in Londra, cativa pasi mai incolo vrand sa treaca strada, Selena Gomez plutind pe o bucata de parchet zburator a traznit-o cu bagheta direct in cap vrajind-o si devenind un soarece. Martorii spun ca defapt fugea dupa Justin Bieber care ii furase fondul de ten vrand sa para si mai tanar decat Selena, acel fond de ten era magic.

Vreti sa aflati ce s-a intamplat cu Stefy? Ei bine, de aici in colo e un mister, unii spun ca au vazut-o intr-un grup de soareci foarte rai si ca anturajul ar fi facut-o si pe ea rea, altii spun ca inca mai alearga dupa buburuze pretinzand ca si ea este una de a lor dar toate fug de ea cu motivul ca le-ar fi scarba de soareci, saraca ce sa mai zic, ar fi bine sa fie asa pentru ca altii spun ca ar fi vazut un poster cu ea pe strada, defapt nu era poster era chiar ea lipita de asfalt si pe fata avea imprimate urmele cauciucurilor masinii lui Harry Styles.

Nebunia buburuzelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum