Lütfen youtube videosunu açarak okuyun.
Hatırlamamak daha iyidir belki ha.
Hiç olmamış gibi davranırsam unutabilirim.
Belki...Sakura ağacı gibi ne zaman açsam ardından dökülüyorum.
TAEHYUNG
O çocuk cidden deliydi neden aklımdan çıkmıyor anlayamıyorum.
İşlerime odaklanmam gerek ama yapamıyorum.
Kendimi fazla yoruyorum bu aralar sanırım.
Biraz dinlensem daha iyi olacak belkide.
Sonunda akşma oldu bir gün daha bitti ve 4 sigara daha bitti.
JUNGKOOK
biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var napsam neler yapsam.
Gay gay gay gay bar evet gay bar
Üstünü giyinen jungkook'un gay barda kim taehyung ile karşılaşacağından habersiz iyi bir kombin yaptı ve gay bar'a gitti.
Siktir ya varır varmazmı yağmur yağar.
Neyse ben eve dönene kadar söner belki.
Gay bar'da biraz kafa dağıtıp içtikten sonra dönmem gereken saat gelmişti fakat hala yağmur sönmemiştişemsiyemde yoktu koşarsam daha az ıslanırdım.
Koşmaya karar verdim koşarken durakta karşıdan karşıya geçmek için beklemek zorunda kaldım.Yağmur ıslatmamaya başlamıştı yerdeki siyah gölgeyi fark ettim. Kafamı yana çevirince onu gördüm.
Kim taehyung "al bu şemsiyeyi daha fazla ıslanma" şaşkın bir ifadeyle ona bakarken
"Ne bakıyorsun alsana şunu"
Yüzümde ufak bir gülümseme oluştu şemsiyeyi verdiği için değil onu gördüğüm için.
İstemeden gülüyordum ve bunu durduramıyordum
"Hadi ama mal mal gülümsemeyi bırakmazsam nah alırsın şemsiyeyi."
"Peki siz sizde ıslanacaksınız sorun değil birazdan şöförüm gelir."
"Peki o zaman alıyorum"
"Al artık bi zahmet kolum ağrıdı burda"
Şemsiyeyi aldığımdı ne kadar ona belli etmeden onuda şemsiyenin altına almaya çalışsamda benden uzun olduğu için çokca belli oluyorduCeketini bana uzattı uzatırken başka tarafa bakıyordu .
"Vücut'un gözüküyor giy şunu'
"Pardon ama benimle biraz fazla ilgilenmiyormusunuz yinede teşekkürler ama kalsın"
"Demekki sende iyiliğin yaramadığı insanlardansin ben kolay kolay vermem bir eşyamı insana o yüzden şimdi hemen al şu ceketi herkez sana bakıyor"
Etrafım baktığımda insanların bana dik dik baktığını gördüm tabiki bende herkesin utancağı gibi utandığım için ceketi almak zorunda kaldım
"Teşekkürler" zamanın nasıl geçtiğini fark etmemişim koşarak karşıya geçtim.
Onabaktığımda şöförünün arabyı taehyung'un önüne koyup ona şemsiye tutarak kapısını açmasıydı
Benimde benimde böyle bir hayatım olabilirmiydi?
Bu bölümde oldukça yazım hatası yapmamaya çalıstım ayrıca bazı kısımları cringe oldu gibi geldi ama ben beğendim şahsen yorumlarda belirtin lütfenn😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spring Day
FanfictionKafamı karanlık tarafa çevirmemle onun simsiyah gözlerini görmem aynı anda oldu "s-siktir herşeyi görmüşmüydü en başından beri buradamıydı" utandığım için alt dudağımı kemirmeye başladığımda üzerime doğru yürümeye başlamıştı iyice dibime geldi ve...