Her gecenin bir sabahı, her başlangıcın bir sonu vardı ama yıkılan ruhlar kolay kolay ayağa kalkamıyordu.
Kıvılcım zorlukla açtı gözlerini. Gece ağlamaktan birbirine yapışmış, şişmiş gözleriyle saati görmeye çalıştı. 9 a geliyordu içeride kahvaltı hazırlığı vardı şüphesiz. Yataktan çıkmak istemiyordu. Belkide senelerdir yapmadığı bir şeyi yaptı ve tekrar kapadı gözlerini.
Bu sırada Arslan ailesi de kahvaltıya oturmuştu.
Ç: Anneanne anneme bi baksak mı akşam çok kötüydü aklım onda kaldı
S: Yok kızım rahatsız etmeyelim hiç. Annen kalkmak isteyince gelir.
Bu sırada kapı çaldı. Şenşakrak Alev içeri girdi
A: Hellolardan bir demeeet
S: Şşt yavaş ol Alev Kıvılcım yatıyor hala
A: Aa bizim seyit onbaşı? Bu saate kadar? Kocasıyla eğleniyorlardır ondan çıkamamışlardır canım. Kıvılcım hayatta yatmaz bu saate kadar
Ç: Ayrılmışlar Alev
A: Ne demek ayrılmışlar. Şaka mı bu? Ben evleniyorum havadisi vermeye geliyorum siz Kıvılcım boşanıyor diyosunuz.
S: Ömer başkasına aşığım ayrılmak istiyorum demiş. Dün geceden beri harap etti kendini
A: Ya şu erkolar bi kere de şaşırtın ya
S: Neyse sen de dillendirme fazla ablan gelince de sorguya çekme
A: tamam tamam
S:Hem ne demek evleniyorum kimle evleniyosun?
A:Prens Williamla. Kimle olucak anne Rüzgarla
S:Prens Williamla evlenmen daha inandırıcı geldi nedense
A: Neyse boşver şimdi sen beni Kıvılcım böyleyken bi şey yapmayız ertelerizArslan ailesi hala kahvaltı masasındayken Kıvılcım geldi. Zırhını kuşanmış görünmek istiyordu ama darmadağınıktı. Nasıl olduğunu soranlara yarım ağız iyiyim dedi, tabağındakilerle oynadı durdu. Nihayet ev ahalisi işe gidip ev sakinleyince kendini "odalarına" attı. Gözyaşları içinde Ömerin eşyalarını topladı. Dolabın içindeki bir takım pijamayı bilerek görmezden geldi. Ömerin eşyalarını da alarak evden çıktı.
Ömerin evinin önünde belki on dakikadır bekliyor ama apartmanın kapısından içeri girecek cesareti bir türlü bulamıyordu. Ya Ömerle karşılaşırsa? Daha kötüsü ya o kadınla karşılaşırsa? Geri de dönemezdi. Bu eşyaları tekrar odasına koyarsa vazgeçebilir miydi onlardan? Derin bir nefes aldı ömerin eşyalarını alıp apartmana girdi. Kaç anıya ev sahipliği yapmıştı şu kapı. Kaç yıkımın ucundan dönmüşlerdi. Bu sondu demek ki diye düşündü. Ömerin eşyalarını kapının önüne bıraktı. Merdivenlerden inmek üzereyken Metehanla karşılaştı.M: Kıvılcım napıyorsun burda?
K: Babanın eşyalarını bırakmaya gelmiştim
Metehan mahcup bir şekilde başını salladı
K: Sen napıyorsun bu saatte evde
M: Dershaneden çıktım da akşam da amcamların evlilik yıl dönümü yemeği varmış Mustafa abinin lokantada şirketten oraya geçecekmişiz. O yüzden eve gelip üatümü değiştireyim dedim.
K: Aa evet Pembe Hanım bizi de davet etti. Sen benim yerime de tebrik et olur mu. Ben gelmeyim şimdi uygun olmaz
M:Babamı diyorsan eğer akşam bi işi varmış. Yemekte olamayacak.
K:Yine de gelmem sanırım Metehan. Annem lokantada olacak o katılır.
M:(kafa sallar) Nasılsın Kıvılcım? Daha iyi misin?
K: Değilim ama olucam. Merak etme sen (metehanın kolunu sıvazlar.) Ben gidiyim artık. Görüşürüz
M:GörüşürüzKıvılcım eve geldiğinde annesini koltukta yatarken buldu.
K:Anne noldu sana
S: Ay Kıvılcım hiç sorma. Ay çok kötüyüm tansiyonum
K:Anne bi şey mi oldu
S: Yok kızım yok yaşlılıktan
Sönmez biraz dinendikten sonra kendine gelmişti
S:Kızım Pembe Hanımlar o kadar davet etti ben kötüyüm gidemem sen gitsen
K: Anne hayır ya. Pembe Hanımı Nilayı hiç çekemem şu an. Gitmeyiverelim nolur ki
S: Olmaz kızım onlar bizim her şeyimize geliyo ayıp olur. Arada Doğa var Cemre var
K:Tamam anne tamam bi tebrik eder gelirimAkşama doğru Kıvılcım lokantaya gitti. Herkes masaya oturmuş sohbet ediyordu. Mustafa tabakları taşıyor servis için hazırlanıyordu. Doğayla Fatihin olmaması da Kıvılcımın dikkatinden kaçmadı.
K: İyi akşamlar herkese
P: Kıvılcım hanımcım hoşgeldiniz
K:Hoşbulduk pembe hanım çok tebrik ederim 35. yılınızmış
P:Darısı Ömerle sizin başınıza inşallah
Kıvılcım bir şey söylemedi. Henüz haberleri yok diye düşündü. Ömerin söylemesi daha doğru olurdu.
K:Doğayla fatih nerde
P: Cemre biraz huysuzdu bugün de Doğa da kızını bırakmak istemedi. Fatih de karısının kızının yanında kaldı.
K:İyi değil mi cemre bi sorunu yok
P:Bebek işte kıvılcım hanım. Yok bi sorunu çok şükürYemekler yenmişti. Kıvılcım yanındaki metehanla sohbet ediyor dersleri hakkında sorular soruyordu. Metehan ders sorularından tatlıları dağıtmak için Mustafaya yardım edeyim bahanesiyle kaçtı.
K: Ben bi lavaboya gideyim izninizleKıvılcım döndüğünde tam karşısında ömeri gördü. Ömer ve "O" kadını... Dengesini kaybetti bir an. Yanındaki metehana tutundu. Metehanın elindeki tabağın düşmesiyle gözler onlara döndü.
M:Kıvılcım iyi misin
Birkaç saniye kendine gelmeye çalıştı Kıvılcım.
K:İyiyim iyiyim diye mırıldandı. Ayağım takıldı sadece.
Çabucak sandalyenin arkasındaki ceketini aldı. Pembeye döndü.
K:Davetiniz için teşekkür ederim ben kalkayım artık.
Ömere bakmadan lokantadan çıktı. Bir taksi çevirip evin yolunu tuttu.
Lokantaya ölüm sessizliği hakimdi. Kimseden çıt çıkmıyordu.
M: Kıvılcım çantasını unutmuş. Ben onu götüreyim.
P: Oğlum tatlı yeseydik.
M: İştahım kaçtı yenge ya. Sonra sen bana yaparsın güzel tatlılarından
Metehan da ömere bakmadan çıktı lokantadan.Taksiyle kıvılcımların evinin önüne geldiğinde kıvılcımın taksisi hala evin önünde bekliyordu. Kıvılcım çantasını unutunca yukarıya para almaya çıkmıştı. Kıvılcım parayı ödeyip taksiyi gönderdi
M:Çantanı unutmuşsun onu getirdim.
K: Gel buraya (sarılır) niye zahmet ettin ki.
M:aslında arabanı da getirecektim de çantanı karıştırmak istemedim.
K:Ben alırım arabamı teşekkür ederim.
M:O zaman ben gidiyim
K:Buraya kadar gelmişsin. Bu saatte bırakmam hiçbi yere. Hadi ara babana haber ver. Ya da gelsin alsın seni. Sen bilirsin
M:O zaman arayım babamıMetehanla çimen odalarına geçmiş hasret gideriyor kıvılcımla sönmez de televizyon izliyorlardı.
S:Bana bak kötü bi şey mi oldu yoksa? Metehan niye buraya geldi
K:Yok anne nolucak. Çantamı unutmuşum onu getirmiş. Bu saatte eve dönmesin dedim.
S:Ömerin haberi var mı bundan
K:Aradı babasını
S:Peki mademM:Kıvılcım ben artık yatsam
K:Dur sana giyicek bi şeyler veriyimKıvılcım dolapta bilerek unuttuğu pijamayı metehana uzattı. Ne kadar benziyordu ömere. Nasıl belliydi yetiştirenin ömer olduğu. Doğanın odasını metehan için hazırladı iyi geceler dileyip odadan çıktı. Kendisini odasına attı. Yine kabuslarla ve ömerin hayaletleriyle dolu bir uykuya gözlerini kapadı.
*******************************
Dizide en çok istediğim şeylerden biri kesinlikle Kıvılcım&Metehan ikilisinin çok iyi anlaşması, birbirine destek olması, bize anne oğul ikilisi olarak yansıtmalarıydı. Bu hikaye biraz öyle olacak. Kıvılcım&Metehan Ömer üçlüsü çok daha görünür olacak.