Neredeyiz biz?(4.0)

127 14 3
                                    

Yoongi
Uzun zamandır üstüne durduğum bu olayın sonu gelmişti.Yıllardır aradığım,izlediğim ve ona karşı birşeyler hissettiğim adamı bugün kaçırmıştım. Ona kavuşmuştum ama sanırım tek onu değil arkadaşınıda kaçırmıştık. Evet bu yıllardır aradığım adam bundan 4 yıl önce bir bara gitmiştik taeyung ile ve orada gördüğüm anda gözüme kestirdiği birisi vardı ama çok küçükdü.O günden sonra peşini bırakmadım herşeyini buldum adını, yaşını ,okuduğu okulu, ev adresini... Onu heryerden izlesemde dayanamıyordum gerçekten aşık olmuştum ve artık dayanamıyordum onu kaçırmanın vakti gelmişti bir sorun vardı arkadaşına çok önem veriyordu arkadaşı ise psikolojik sorunlarla yuzlesiyordu yani arkadaşı için kendini tehlikeye atıyordu onu çoğu tehlikeli durumdan ben kurtardım ve onu bu işlere sokanlarida gözünün yaşına bakmadan öldürmüştüm.Evet Yoongi şimdi gitde kaçırdığın adam ne durumda ona bak.

Hoseok
Başımda bir ağrı ile uyanmıştım bir yataktaydım üstüm değiştirlimiş,yanı başımda ise ilaç vardı...Ama Jungkook yokdu.NEREDEYİZ BİZ korkmuştum şuan ilgiye ihtiyacım vardı Jungkook yanımda olsa hemen anlar ve bana sarilirdi gerçekten korkuyordum , basım ağrıyor ve titriyordum kapının yavaś yavaś açılması korkumu ikiye katlamıştı.

Yoongi
Uyanmışsın güzelim

Hoseok
Sen...sen osun yaklaşma bana

Yoongi
Korkma güzelim ben sana bir şey yapmıcam bak söz veriyorum herşey düzelsin sana olanları baştan anlatcam

Hoseok
Adın ne senin?

Yoongi
Yoongi,Min Yoongi

Hoseok
Tamam Yoongi şimdi odadan çıkar mısın dinlenicem biraz

Yoongi
İyi uykular bebeğim

Hoseok
Anlıma bir buse kondurup gitmişti ne kadar sakin konuşsada bu evde kalmamam lazım ve Jungkook daha nerede onu bile bilmiyorum.Baş ağrısı ile kendimi yatağa bırakmıştım ve uyumuşum...

________________

Jungkook
Uyandigimda karşımdaki kanepe telefon ile uğrasan birini gördüm ve masadaki bardaktan birşey içiyordu burnumu cektigimde odada ağır bir koku burnumu sardı. Alkol kokusuydu bu gözlerimi kısıp sirkelendim karşımdaki adam kafasını bana çevirdi ve gülz niye guluyorduki anlamadım gördüğüm kadarıyla uzun boylu,uzun saçlı,esmer ve dövmeli bu adam bir mafya idi ama çok sexsi.Bana bakarak gülmeye devam etti sinir bozucu şey neye guluyorduki anlamadım. Bir anda aklıma bir şey gelmişti Hoseok o yoktu Hoseok yoktu özlemiştim onun ilgisine ihtiyacım vardı şuan evimizde olsaydık net on kez bana iyimisin diye sormuştu.Gercekten özlemiştim yatakatan kalktı, ve kapıya doğru gittim acmaya çalıştım açılmadı ve o adam konuşmaya başladı...

Taeyung
Bosuna zorlama açılmaz

Jungkook
Aç o zaman

Taeyung
Delirdin herhalde

Jungkook
Hoseok'u gormem lazım aç işte

Taeyung
Uyur şuan o

Jungkook
Uyumaz oda beni düsünuyor

Taeyung
Ee yeter bee otur yerine canımı sıkma açmıyorum kapı felan

Jungkook
Ba-bağırma korkuyorum

Taeyung
Korkuyormuş salak

Jungkook
Cok kaba birisi odadan cikip gitti kapıyı yine kitledi şuan yere çökmüş ağlıyordum umarım Hoseok yanıma gelir,umarim bana sarılır ona ihtiyacım var lütfen hoseok,lütfen...





Selammmm nasılsınız uzun yazmaya çalıştım umarım seversiniz
Sizi seviyorum baybay

Seul and MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin