1-Lead role

15 6 0
                                    

Bu fici taslaklarda buldum belki okunur diye yayinliyorummm💖
(Kasım 2023 ayından kalmış fic)

İyi okumalarrr😘😍

"Onu yeni filmimde oynaması için istiyorum."

"Peki efendim, çalışanlar en kısa zamanda iletecektir."

Evet, bu Lee Min-Ho. Kendisi Kore'nin en ünlü yönetmeni aynı zamanda oyuncusu. Adını dünyaya duyurmuş 28 yaşındaki bir yetişkin. Ve Han Ji-Sung'u evde rastgele bir dizi açıp izlerken fark etmişti. Jisung'u ilk defa o dizide görmüştü, her ne kadar oyunculuğu yetersiz kalsada büyülenmişti. Kendi filminde onunla beraber oynamak istiyordu.

"Efendim, Han Ji-Sung."

Dedikten sonra Jisung'u Minho'nun odasına yönlendirir ve kapıyı kapatıp onları baş başa bırakır.

Jisung yönetmenin yani Minho'nun dağınık, düzensiz odasına göz ucuyla bakar.

"Sayın Han Ji-Sung, uzatmadan konuya gireceğim. Sizin yeni filminde başrol oyuncusu olarak oynamasını istiyorum. Bu teklimi kabul etmenizi çok isterim."

"Öncelikle bu role beni uygun gördüğünüz için minnettarım. Teklifinizi tabiki kabul edeceğim, bu benim kariyerim için çok önemli bir durum."

Minho gülümseyerek Jisung'a birkaç evrak uzatır.

"Pekala, bunları imzalar mısınız?"

Jisung gülümseyerek evrakları alır, masadan bir kalem alıp imzalar.

"Tekrardan çok teşekkür ederim efendim."

"Ne demek, sizin gibi biri filmimde oynayacağı için asıl ben teşekkür ederim."

Minho, Jisung'un elinden evrakları alır ve çekmecesine koyar.

"İyi akşamlar efendim."

"İyi akşamlar Jisung."

İkiside birbirine gülümsedikten sonra Jisung odadan çıkar.

Minho, Jisung odadan çıkar çıkmaz eline telefonunu alır ve en yakın arkadşı olan Hyunjin'i arar.

"LAN ÇOCUK DİZİDEKİNDEN DAHA ÇEKİCİYDİ ÇOCUĞU KORKUTMAMAK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPTIM"

"İyi bari çocuğu korkutmadıysan."

"AMA GÖRMEN LAZIM YANAKLARI ÇOK PONÇİK GÖZÜKÜYORDU... DOKUNAMADIM!"

"Bi zahmet dokunma göt, ben bile senden ürküyorum şuan."

"Ne var ya sadece aşkımın dizideki halinden daha çekici olduğunu öğrendim."

"Söyledin mi peki ikinizin beraber başrol oyuncu olduğunu?"

"Sürpriz gibi, yarın öğrenecek zaten."

"Ahh neyse eve gel mal bu evdeki hayvanlarla başa çıkamıyorum. Hayır yani Chan'de delirdi."

"Ne olmuş mala?"

"Senin gibi işte aşıkmış ta çok güzelmiş te..."

"Katılıyorum Jisung çok güzel."

"MAL O JEONGIN'DEN BAHSEDİYOR"

"Bir Jisung etmez ama güzeldir."

"Kapat, kapat sende delirmişsin. Bi ben kaldım aklını kullanan."

"Kes mal"

Jisung ile bölüm sonuu🎉🎊

Sonlara doğru konudan sapınca bitirmek zorunda kaldım ama fena değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonlara doğru konudan sapınca bitirmek zorunda kaldım ama fena değildi.

Aklımda ficle ilgili planlar var, sevdim gibi

Şimdiden okuyan, yorum atan, oy veren kişilere teşekkür ederim💖

Bu fici sevdim amk🤭

Favorite Actor, MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin