1.

10 1 2
                                    

Yeni kitaba başlayıram,bu kitab digərlərindən fərqli olaraq Azərbaycanca olacaq, bəyənərsiniz deyə umuram🤍/

Rəvan söyüş söyüb,içindəki əsəbi biruzə verdi.
"Aybləə..Yeni riyaziyyat müəllimi gəlir nə deməkdi ala gül kimi oturmuşduq da gəbərib getmişdi O Zülfiyyə"

Əkbər Rəvan'ın bu halına güldü.
"Özüdə kişi müəllim e kim bilir neçə yaşındadır həmdə ki əsəbi meyidin getdi Rəvan"

Rəvan Əkbər'in bu sözlərinə gözlərini devirdi,lağa qoyan kimi gülümsündü və danışmağa başladı.
"Ay gədə,o mənimlə başa çıxa bilər səncə? Mənimlə heç zavuçlar belə davranmayıbdı, basıram dədəmin pulunu örtürəm paxırlarımı"
Rəvan yudqundu və sözüne dəvam elədi.
"Elə ilk dərsindən dərsə gec gələcəm gedim siqaretimi çəkim sizdə oturun burda lox kimi o müəllimi gözləyin"

Rəvan arxasından baxan dostlarına qapının yanında dayanıb 'sağol' deyə əl hərəkəti etdikdən sonra tualetə getdi.

Tualetdəki uşaqları qovdu, uşaqlar onsuz da Rəvan'dan balaca idi.8-9cu siniflər idi.Rəvan isə 10.Hamıda bu məktəbdə Rəvan'ın sözünü dinləyir,əməl edirdilər.

Rəvan uşaqların çıxdığını görər-görməz əlini içində yarım sayda siqaret olan paketinə atdı,bir dənəsini götürüb cibindəki alışqanla yandırdı və ağzına apardı.

Zəngin vurduğunu eşidəndə gülümsündü.Kino başlayırdı ki.Rəvanın tək düşündüyü 'görən bu müəllimdə digərləri kimi Rəvan'a boyun əyəcəkdi yoxsa fərqli olardı?
Rəvan səsli güldü.Təbii ki,yenə də digərləri kimi olacaqdı.
Ən azından nəsə etsə belə müdürün bir sözünə baxardı bu əməlləri.Həm yəni gəlib deyə özünü mənlə yaxşı tutmalıdır ki, müdürün görünə girsin.

Rəvan siqaretini dodağından çekti,yerə atdı ve ayağı ilə söndürdü.

Əlindən telefonunu alıb,pubg'a girdi.Biraz da vaxt öldürmək onun tək məqsədi idi.

Rəvan oyunda haradasa 5 tur atmışdı.Nə qədər leş vurmuşdu ancaq daha vaxtın gəldiyini anladı.

Dərin nəfəs alıb,pilləkənlərdən çıxmağa başladı.Sinifin qabağına gələndə heç qapını belə döyməyih,əli ilə qapını açıb əlini cibinə qoydu və sinifə giriş elədi.

Qapını açan kimi ilk müəllim stolunda əyləşən cavan müəllimə baxdı.Belə cavan müəllim gözləmirdi.Kim bütün ömrünü riyaziyyat'a fəda eləsin ki?Hələ cavan,gənc bir insan.

Ağ köynək,2 düyməsi açıq altına qara kostyum altı şalvar boynunada zəncir əlinə də qızıl saatını keçirmişdi Raul.

Rəvan bu cavanı göz ucu süzüb yerinə addımladı.Uşaqlar maraq içində indi olacaq fəlakətə baxırlardı.Raul müəllim ilə tanış olmuşdular,o Rəvan'a boyun əyəcək tipdə biri deyil idi.

Raul sərt səsi ilə qabağında olan Raul'a arxasını dönüb sırasına addımlayan gəncə baxdı.
"İcazə almadın,heç icazə verən olmadı da"

Rəvan arxasından dillənən müəllimin sözünə güldü.
"Başa düşmədim,icazə istəyən oldu ki heç səndən?

Müəllim gözlerini yekəltdi.
"Sen nə tərbiyəsiz uşaqsan axı mən hələ ilk gündən bildim bunu özünü göstərdin təbriklər"

Rəvan gözlərini döydü.
"Hə elədir ki var,sén bilirsən mən kiməm heç?Burda qoçu mənəm sən yox heç müdür belə yox"

Raul müəllim istehzalı şəkildə stolunu çəkdi,ayağa qalxıb Rəvan'ın qabağına keçdi.
"Yox tanımıram ama tanış olaq da nolub ki mən Raul,sənin bildiklerini kimi deyilem dəcəl"

Rəvan lovğa şəkildə sinəsini qabağa verib əlini Raul'a uzatdı.
"Mənde Rəvan,məni yaxşı taniyarsan deyə umuram Raul müəllim"
"Hə bu arada dəcəl yox adım var"

Raul müəllim inkar edəcək şekilde başını iki yana salladı.
"Xeyr,sənin adın dəcəldir və mənde dəcəl uşaqlara tərbiyə vermək üçün burdayam Rəvan"

Rəvan əlini təzədən cibinə saldı və lovğa kimi danışmağa başladı.
"Görərik kim kimi tərbiyə eliyir Raul müəllim"

Deyib gülümsündü və sırasına oturdu.
Raul müəllim də 'görərik' deyər kimi qaşını qaldırıb,Rəvan'ın sırasına keçməsinə imkan verdi.

🤍.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Müəllim-BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin