beş

548 28 23
                                    

"Bırakman doğru mu?"

Eylül Kurt,şu an 21 yaşında hem avukat (hukuk öğrencisi) hemde voleybolcudur.Bundan 2 yıl önce Eylül,bir gün fena bir baş ağrısıyla doktora gitme kararı alır.
Doktora gittiğinde doktorlar durumuyla alakalı herhangi bi' şey söylemez.Eylül bu baş ağrısının normal bir baş ağrısı olduğu için doktorların hiç bir şey söylemediğini sanar.

Eylül'ün baş ağrısı her geçen gün artıyordur.Sadece baş ağrısı değil
baş dönmesi,kusma ,kas tutulması,kramp gibi şeyleri çok yaşamaya başlar.Yine doktora gider doktor Eylül'ün

Eylül bu bekleme sürecinde duruşmaları olur ve bir duruşmasına mahkeme heyetinde Sebastianla tanışır.Sebastian mahkemelik olmuş ve Eylül'den yardım istiyordur.Eylül bunu kabul eder ve Sebastian'ın avukatı olur.

Eylül ve Sebastian artık çok yakın arkadaşlardır.Sebastian bir gün Eylül'ü yemeğe davet eder.
Yemekte yakınlaşmaları devam eder.
Sebastian yemeğin sonunda Eylül'ün elini yavaşça tutarak konuşur.
"Eylül'üm senle bu 1 yıl boyunca çok güzel şeyler yaşadık.Ve artık sana bir şey sormak istiyorum.Benimle sevgili olur musun?"Eylül şaşkınlıkla sebastian'a bakıyordur.Canından çok sevip güvendiği kişiye hayır demek gelmiyordu içinden.Oda hoşlanıyordu.Oda seviyordu."Evet olurum Sebastian'ım"

Eylül Sebastian'ın duruşmasına gider.Sebastian suçsuz sayılır ve dosya kapanır.Sebastian bunun üzerine mahkeme heyetinden çıkarken Eylülü kolundan tutarak en sevdiği yere sahile götürür.

Her şey mükemmel gidiyorken Eylül bayılır.Sebastian bu anın şokuyla hemen Eylülü endişeyle hastaneye götürür.

Hastaneye gittiklerinde Sebastiana hiç bir şey demezler.Çünkü bu Eylül'ün isteğidir.Eylül'ü Emaar cihazına alırlar.Ve beyninde tümör çıkar.Hayatta kalma şansı vardır ama ölme riski daha çok yüksektir..Sebastian onu eve bırakır.

Eylül en çok sebastiana üzülüyordur.Çünkü onunda hayatını etkileyeceğinden emindi.Düşünsenize sevdiğiniz kız toprağın altında...

<><><><><><><><><><><><><><><>
öğrendiniz artık sakin olun.

-mishel

bitti☆sebastian szymanskiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin