BAŞLANGIÇ

20 8 0
                                    

Ben Nilay 16 yaşındayım. Ankara Keçiören de oturuyorum. Ailem ile birlikte güzel ve büyük bir evde oturuyoruz. Kardeş olarak tek bir abim var adı Murat çocukluk arkadaşımız olan Ecrin ve Ferid Ecrin ile aynı yaştayım Ferid benden 3 yaş büyük olduğu için ona abi diyorum ve abim de 19 yaşında. Bir gün abimin arkadaşlarından birini askere çağırmışlar ve onun için yolculayacaklardı. Ama benim bundan haberim yoktu Antep'e gitmiş abim uğurlayıp yolculamak için ve sabah olduğunda abime baktım yoktu belki bir yere gitmiştir diye beklemeye başladım 4 saat geçti aradan hala gelmemişti Ferid abiye mesaj attım abim den bir haberin varmı diye bana söyledi asker olan bir arkadaşına yolculamaya gittiğini ve bende olur olmaz yazdım mesaj olarak insan bir haber verir hiçmi düşünmez kardeşini insan diye Ferid hemen söylediğimize pişman etme yeter tamam hadi sen uyu yat uykusuz kalma iyi geceler minik dedi ve telefonu kapatıp geçtim yatağa.

Uyandığımda abim gelmişti normal bir gün geçirdik önce gitme konusu ile ilgili tartışıp öyle oturduk yerlerimize ve gün geçti. Biz 2 ay kadar böyle konuştuk herkes birbiri ile anlaşıp duruyordu ama geride abi ile ben hariç yine mesajlaşıp konuşurken Ferid Nilay ben sana bir şey diyeceğim? Söyle diye cevap verdim bana artık abi demeyi bırak dedi ben neden diye sorunca istemsizce bana abi demeni istemiyorum bana sadece ferit de dedi sinirli ve asi bir şekilde ne kızıyorsun tm dedim ve aradan 1 hafta geçti Ferid de  artık değişmeler olmaya başladı ve bana karşı farklı davranıyordu beni koruyordu. Onu aradım öyle konuştum neden bana karşı farklı ve biraz fazla iyi davrandığının nedenini sordum ve bana beni sevdiğini söyledi evet o an bir şok geçirmiş olabilirim ama uyumlu değiliz dedim sen benden büyüksün biz olamayız dedim ısrar etmeye devam etti aşkın yaşı olmaz dedi bana beni ne kadar sevdiğini sbaki roman okuyormuş gibi anlatmaya başladı ben onu dinledim o bana anlattı ben onu dinledim ve emin oldum sevgisinden kabul ettim o sırada kapıda bizi dinleyen abimi gördüm yanıma geldi ve ben bu konuda seni yargılayıp kızamam senin de hakkın sevilmek diyerek onayladı her şey bir anda olunca kendimi tutamadım ve olduğum yerde gülmeye başladım ağlamak yerine abim benim ile dalga geçer gibi oldu ama 15 dk daha durunca yanımdan ayrıldı. Gece 02:00 olmuştu ve konuşmaya başladık. Ve böyle geçti günler tam 1 yılımızı doldurduk onun ile birlikte yani Ferid ile yine her ay yaptığımız gibi yine bir buluşma ayarladık ve akşam saatleri olduğunda beni almaya geldi birlikte güzel bir kafeye gittik oturduk kahvelerimizi içtik bir gün evine tuzlu kahve içmek için geleceğim o zmn bilirsin beni dedi ve utanıp güldüm. Kahvelerimizi içtik ve yürümeye başladık bir yerde bir grup toplanmış grupseksendört "gördünmü bak " olan şarkısı çalıyordu oraya doğru gittik ve izlemeye başladık beni bir anda dansa kaldırdı 10 dklk danstan sonra beni evime bıraktı yanağıma bir öpücük kondurdum ve iyi geceler diyerek eve girdim ailem beni bekliyorlardı onların yanına gittim oturdum ve biraz durup konuştuktan sonra odama gittim üstümü değiştirip başımı yastığa koydum ve onu düşünerek uykuya daldım.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başlangıç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin