Bakugou Katsuki diğer bir adıyla Dynamigt. İşi dışında hiçbir şeyle ilgilenmeyen bir kahraman
Yakışıklı bir adam olsada kesinlikle agresif bir karakteri vardı bu ona çok sayıda anti kazandırmaya yetti.
Şuan 22 yaşında başarıya takıntısı yüzünden sosyal yaşantısı oldukça berbat lisedeki gurubuyla hala takılabilmesi dışında tabi guruptaki herkes çoktan çiftler halindeydi jrou ve denki sevgililerdi kirishima ve mina'da öyle.
Katsukinin daha önce hiç sevgilisi olmadı. Teklif eden çok fazla kişi oldu fakat hiçbiri katsukinin kriterlerine uymuyordu ve bunada gerek yoktu o kendi başına yeter kimseye ihtiyacı yok...
Yn
İşin yüzünden çok fazla seyahat etmek zorundasın memleketini ve aileni çok özlemiştin işine bir süre ara vermek ve daha sonra işini japonyada yapmaya devam etmek istiyordun bu konuda şirkete danistiginda aldığın cevap koca bir hayırdı sana Japonya'da kalma iznini verdiler fakat çekimler için tekrar seyahat etmek zorundasın bahanen olmadan iptal edemeyeceğini bildiğin çekimler yinede 1 aylık bir izin aldın ve bunu en iyi şekilde degerlendireceksin.
Uçak yolculuğu güzel geçmişti.
Havaalanına indiginizde sizi karşılayan hayranlarınızin çığlıkları yankılanan tek şeydi onlara el sallayıp güzel gülümsemeni ortaya çıkardın çığlıkları dahada yükseliyordu korumaların nekadar zorlandığını görebilirsiniz.Sizi almaya gelen arabaya menajerinle beraber bindin menajerin sana oldukça sadık olmakla beraber yapmak zorunda olduğun herseyi sana hatırlatması seni ona muhtaç bırakıyordu o olmasa ne yapardın onu şirket ise almıştı ama ondan gayet memnundun .
Arabadayken menajerin konuştu
- yn ilk önce bir otele gidiyoruz orada dinlenebilirsin daha sonra bir partiye gitmelisin. Ünlüler için düzenlenen bir parti daha sonra bir röportajın var var ve sonunda özgürsün yani aileni henüz göremezsin.
Sana senin için üzülür şekilde dedi bunlar senin için hicbirseydi daha yoğun olduğun zamanlar oldu ama sonunda memleketindesin bu sana daha fazla moral oldu.
Geldiğiniz otel japonyanın en lüks yerlerinden birisi fakat bu çokta umrunda değil sadece dinlenmek istiyorsun.
Biraz dinlenmenin ardından annenle japonya geldigini söyledin ve o çoktan biliyordu annenin senin için medyayla bukadar alakadar olmasını hoşuna gitti.
Anne babanı ve abini çok seviyorsun hepsi değer verdiğin insanlar.
Şuan 21 yaşındasın özgünlüğün telekinezi tuhafligin çok güçlü özellikleri olsada onu değerlendiremedin bir kahraman olarak çok iş görürdü neyseki dünyada yeterince kahraman var partide olacak kişiler çoğunlukla kahramanlar olacaktı davetli listesine bir göz attın dikkatini çeken çok bir isim olmadı biri dışında İzuku Midoriya o şuan çok ünlü bir kahraman olsada eski en iyi arkadaşınız siz tasindiktan sonra iletişimi kaybettiniz size ulaşmaya çalıştığını duydun ancak işlerin yoğunluğuyla umursamadın.
Listeye göz gezdirmeyi bitirdikten sonra hazırlanmaya başladın herşey bittikten sonra gitme vakti gelmişti kapının önünde limuzin ve etrafındaki hayranların bekliyordu seni kısa bir an olsa bile görebilmek için. Gülümsemeni takınıp arabaya bindin.
Geldiğinizde korumalar eşliğinde içeri girdiniz sizi görenler gözlerini sizden alamıyordu model olmanda en büyük rol oynayan şey görünüşündü ne yaparsan yap güzelsin.
Yakınlarınıza toplanan sizinle tanışmak isteyen birçok adam bunlarla uğraşmak zorunda kalmak sinir bozucuydu tâki sizi kalabalıktan çekip çıkaran yeşil saçlı adamı görene kadar
- yn bu sensin vay canına uzun zaman oldu
Yeşil saçlı adam heyecanla dedi sende heyecanına karşılık verdin
- öyle oldu izuku. 1 numaraya doğru yükseldiğini duydum bu harika
Adam dediğinle yanakları kızardı
- gel seni arkadaşlarımla tanıştırayım eminim onlarla anlaşırsın.
Eski arkadaşıni kiramadin isteğini kabul ettin.
Beraber onları buldunuz Japonya'nın bilinen kahramanlarından elbette onları tanıyorsun
-Millet sizi tanıştırmak istediğim biri var Yn Ln kendisi çocukluk arkadaşım.
İzuku tebessümle söyledi kalabalık guruba gülümsedin çok geçmeden çoğunun yüzünün kızardığını görebilirsin.
Hepiniz kaynastiniz onlar seni zaten tanıdığını söyledi hepsiyle konuştun güzel sohbet ettiniz daha sonra daha fazla sohbet için numaraları değiştirdiniz fakat seninle hiç iletisim kurmayan sadece sana gözlerini diken bir çift kırmızı göz farkettiniz.
Gözleriniz kitlendi göz temasıyla kaşlarını çatıp yüzünü çevirdi kulaklarını görebiliyorsun bunun çok tatlı olduğunu itiraf etmelisin.
- İzuku o kim?
Brokoliye sordun yüzü biraz kaygılı gibiydi
- ah o kaccha- pardon Bakugou Katsuki.
Onu hatırlıyorsunuz izukuya zorbalık eden çocuk
- Onu hatırlıyorum izuku ve pek iyi birisi olarak kalmadı hafızamd-
- endişelenme yn şuan aramızda bir sorun yok iyi durumdayız fazla yakın değiliz biliyorsun lise guruplasması ve hala guruplar belli.
Buna sevindin izuku çok fazla sorun yaşadı en iyisini hakediyor.
Biraz içmek için bir sandalyeye oturdun bir sandalye ötedeki sarışını farketmez uzun sürmedi ağır birşeyle başlamaya karar verdin çok geçmeden içeceğin geldi ve tadı berbattı yüzünü ekşittin yanındaki sarışının güldüğünü duyabilirsin
- Daha hafif birşey istermisin?
Senin yanındaki yere otururken dedi eliyle garsona işaret etti
- ah iyi olur alkol toleransım gerçekten iyi değil
Tebessümle söyledin adam gözlerini senden ayırmıyordu senin ickinden bir yudum almak için kolunu uzattı bir yudum aldığında yüzü gayet ciddi duruyordu o içmekte gerçekten iyi.
-o ineği nereden tanıyorsun
İnek? izuku aralarının iyi olduğunu söyledi neden öyle sesleniyor
- o bana aranizin artık iyi olduğunu söyled-
Arkadan bize kulak misafiri olan kirishima atıldı
- o hepimize lakap takar bu onun özelliği
Coşkulu şekilde söyledi buna kıkırdadın
-oh demek öyle bende bir tane alabilirmiyim ama henüz yakın değiliz oyuzden yapamam
Dediğin şeyle kızarmasi dahada büyüdü yakın değilsiniz? Olabilirsiniz bunu gerçekten istiyor. Bekle neler oluyor o neden böyle ona ne yaptın güzel görünüşünden olmalı bu geçici bir şey değilmi?
Kirishimanın sarışının kulağına fısıldadığını gördün
- o mükemmel bir kız kardeşim bir şansın var kaçırma onun peşinde çok kişi var bu fırsatı degerlendir!
Bakugou'nun kalbi hızlı atıyor bunu sen yapıyorsun ilk defa birisi hakkında böyle hissediyor sen bunu yaptın sorumluluk alman için cabalayacak.....
Bölüm sonu
Bunun ikinci bir bölümü olabilir fazla oy gelirse.
Yeni karakterler için yorumlara yazabilirsiniz okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere Karakterler X Okuyucu
FanfictionHerhangi bir anime karakteri yandere haliyle yazılacaktır. İstekler açıktır herhangi bir karakter olabilir.