Hyunlix Bir Ömür... (Tek Bölüm)

29 4 16
                                    

Bir gün Hyun !ntihar etmek ister bunun için hayatta en fazla değer verdiği ve sevgilisi olan Lee Felix'e !  ntihar mektubu yazmaya karar verir.

-Mektup-
Sevgilim Lix,
Büyük ihtimalle sen bunu okurken hayatta olmayacağım sadece şunu söylemek istiyorum
      -seni çok seviyorum Lix-

-Aradan 1 yıl geçer-
Hyun halen ne yapması gerektiğini bilmiyordur.
Lix ,Hyun ile birlikte yaşadığı evinde temizlik yaparken bir mektup bulur (okur)


Lix  ağlamaya başlar ve Hyun'u arar

-   H-Hyunnn s-eni çoook seviyorum l-ütfen yapmaaaa.

-Hyun-

(Mektubu okuduğunu anlar)

-Lix biliyorum ama son 1 yıldır bu düşünce içerisindeyim artık dayanamıyorum sanırım...

-Lix-

-Hyun'ummm  lütfen eve  g-gell

-Hyun içten içe Lix'in söylediklerine duygulanmıştır ve Lix'e bir defa daha aşık olmuştur.


-Hyun eve gelir Lix onun boynuna atlayıp ağlamaya başlar.

-Lix-

-Seni çok seviyorum sakın böyle bir şey düşünme Hyun'um

-Hyun-

-Tamam Lix , bende seni çok seviyorum (ağlar)

( Birbirlerinin gözyaşlarını siler ve film izlemeye karar verirler)

Lix daha çok komedi/duygusal filmler,diziler sevse de bu gün Hyun'unun zevki olan romantik film izlemeye karar verir. Hyun buna şaşırsada yüzünde bir gülümseme belirir.

-Lix-

-İstediğin filmi açabilirsin Hyun'um

-Hyun-

Tamam Lix'im

(Lix cips ve içecekleri alır ve koltuğa batteniyenin altına Hyun'unun yanına gelir)

-Hyun-

Üşümüşsün Lix.

-Lix- 

Evet biraz üşüdüm aşkım (aşkım dediği için utanır ama bu Hyun'un hoşuna gider)

-Hyun-

(Sırıtarak) Hızlısın Lix bende sana bunu söyleyecektim sen benden önce davrandın sevdim bunu..

-Lix-

(Ona yaklaşır) daha güzel şeyler yapmak isterim

-Hyun-

(Sırıtarak)Gerçekten tahminimden daha hızlısın Lix..(kısık sesle)
Olur "AŞKIM"...



Böylece  Hyun Lix sayesinde hem !ntihardan vazgeçer hemde Lix ile huzurlu,mutlu bir ömür geçirir.




Umarım beğenirsinizz <333

Hyunlix Where stories live. Discover now