1.BÖLÜM

43 3 6
                                    

Merhaba ben Asmira üniversitesi 2'ye gidiyorum.Hayalim avukat olmak.Var olmayan adaleti yerine getirmeyi istiyorum.

(Telefondan mesaj)

Ömrüm:Asmira burda mısın?
Asmira: Noldu mervoşum?
Ömrüm: Yarın sınav varmış!
Asmira:Neee.
Asmira: Şaka yapıyorsun kesin geçen haftada böyle demiştin.
Ömrüm:Yemin billah bu sefer şaka değil.
Asmira:İmama geldin sen haaa.
Ömrüm:Ya Asmira şakanın sırasımı şimdi.
Asmira:Aman neyse,ben sınavıma çalışmıştım.Sen çalıştın mı?
Ömrüm: Hayır,ama sen nareden biliyordun sınavın ne zaman olacağını?
Asmira:Ya bu sınav illa bir gün olacak.Bende her gün çalıştım.Tabi ki senin gibi rahat rahat oturmak isterdim Merve.
Ömrüm:Yaa Asmira öyle deme ben ne zaman rahat oturdum ki?
Asmira:Her zaman:)
(Kapı sesi)
Asmira:babam geldi bekle.

Baba demek bile istemiyordum bu hayatımı mahfeden adam benim babamdı benimde herkes gibi babam olsun istedim ama olmadı...Kapı ya doğru yöneldim daha şiddetli tıklandı tükürüğümü zar zor yuttum.Kapıyı açtım ve aniden gözüm kapandı  ve yerdeydim.

Her zaman ki gibi "TOKAT"tı

Ali:BEN SANA DEMEDİM Mİ BEN TIKLADIĞIMDA 5 SANİYE İÇİNDE AÇILIÇAK KAPI DİYE.

Eline baktığımda anladım gene o zukkumu içmişti her gün onu içtikçe her günde tokat atıyordu.Benimde babam alkol içmesin istedim...Ama en çok zoruma giden ise  her bara giddiğinde  eve  her zaman kadın getirmesiydi ben 5 yaşındayken eve kadın getirirdi çok zoruma giderdi annem getirdiği an evi terk etti naptını bilmiyorum ama keşke benide alsaydı.

Canım acıya acıya odama gittim kapıyı kapadım ve ardından kilitledim kims ile konuşmak istemiyordum.Merve
derseniz eğer kızın morelini bozmak istemiyordum.


Yüzüme baktım kıp kırmızıydı masamdaki fonteteni alarak yüzüme uyguladım.Üstümü giyinerek gidecektim nare derseniz kafamı dinlemeye

Bunu giymiştim

Cüzdanımı alarak evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cüzdanımı alarak evden çıktım.


Yaaaaaa nasıl yorum yapılıyor siz yorum yapın istiyorum ama bilmiyom😓😓😓

~Mafya Aile~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin