Top: Minho
Bittim: Jisung---
Arkadaşı ile dersten çıkan kahve saçlı beden "O zaman bugün size gidelim biraz başlayalım projeye" diyerek fikrini sundu.
Felix başını salladı "Harika olur, durağa geçelim direk". Üniversiteden ayrılıp durağa yürümüş geldikleri duran ile Felix oturmuştu.
Jisung önünde dururken "Abin evde mi?" diye sordu. Başını kaldırıp düşünen sarışın "Sanırım hayır ama geç gelmez bugün. Ne oldu?".
Omuz silkti. "Hiç merak ettim sadece" dedi. Gelen otobüs ile binip kartlarını okutmuş arka taraflara oturmuşlardı.
"Markete de girelim karnım kazındı" diyen Felix ile ona onayladı. Arada sohbet ederek yol geçerken geldikleri durak ile indiler.
Yolun üstünde ki marketten karınlarını doyurmak için atıştırmalık almış, ücreti paylaşarak ödeyerek marketten çıkmışlardı.
Geldikleri iki katlı ev ile Felix önden geçmesi için çekilmiş, içeri giren arkadaşı ile kendisi girmişti.
"Of başlayalım ve kurtularım lanet ödevden" diye söylenen Jisung'a gülüp mutfağa geçti kendisi.
O atıştırmalık hazırlarken "Felix senden giyinsem!" diye seslendi. Onu onaylayan arkadaşı ile ayağa kalkıp sarışının odasına girdi.
Dolabını açıp içine bakmış gördüğü bol tişört ile sırıtmıştı. "Bu Minho'nu" diyerek tişörtü burnuna götürüp kokladı.
Aldığı koku onu mutlu ederken hızla kendi üstündeki kıyafeti çıkarıp Minho'nun tişörtünü üstüne geçirdi.
Minho -Felix'in abisi- ile aslında uzun zamandır bir ilişkisi olsa bile kendilerini başkalarına açıklama şansını ve cesaretini bulamamışlardı.
Altına giydiği şortu ile mutlu bir şekilde tekrar içeri geçip salonda ki yer masasına oturdu.
Felix de gelmiş atıştırmalıkları ve ders için olan eşyaları masaya koymuştu. Jisung'un üstünü farketse bile sesini çıkarmayıp önüne döndü.
Bilgisayarı da açması ile ödeve başlamışlardı.
Yaklaşık iki saat geçerken "Sıkıldım!" diyerek elinde ki kalemi bırakarak arkasına yaslandı Jisung.
"Bende! Of beynim eridi" diyerek başını masaya koydu. Jisung ona gülüp saçlarını okşarken dış kapının sesi duyulmuştu.
Felix kim geldiğini bildiği için başını kaldırmaz iken onun aksine Jisung heyecanla o tarafa döndü.
İçeri giren Minho gördüğü sevgilisi ile kaşları havaya kalkmış dudağının kenarı kıvrılmıştı.
Ona göz kırpıp "Jisung? Ne yapıyorsunuz?" diye sordu. "Hoşgeldin abi" diye homurdandı Felix.
Minho gülüp koltuğa, Jisung'un arkasına oturdu. Parmak uçları ile ensesinde ki saçlarıyla oynarken içinin kıpırdandığını hisseden Jisung kendine gelip konuştu.
"Grup ödevi vardı, biz de beraber yapıyoruz".
"Çok sıkıcı ama abi!" diyerek hızla başını kaldırdı Felix. Minho kardeşine dönüp masaya eğildi.
Bilerek Jisung'a yakın eğilmesi ile kahveli genç dudaklarını birbirine bastırdı.
"Bunlar ne ya. Sizin bölüm çekilmez cidden" diyerek geri çekildi. "Bence de of okuyacaktım gastronomi işte".
Onlar Felix'e gülerken "Bugünlük yeter bence dinlenin" dedi Minho. Bir eli hala Jisung'un ensesinde ki saçlarındaydı.
Felix'in eline telefonu alması ile kendi elini kaydırıp omzuna getirmiş hafifçe sıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend's Brother ' Minsung '
FanfictionJisung en yakın arkadaşının abisi ile gizli ilişki içerisindeydi Smutshot Lee Minho x Han Jisung