Saat: 3.46
'Ruby'in ağzından'
En son Taehyung ile film izliyorduk. Sanırım uyuyakalmışım.
Gece karın ağrısıyla uyandım. Karnımı tutarak dişimi sıktım. İlk defa yaşıyordum bu regl ağrısını. "Ahh.. Karnım.." diye söylenerek, yatakta kıvranıp duruyordum. Bunu Taehyung duymuş olacaktı ki, yavaşca gözlerini açıp, gözlerini kırpıştırarak bana bakmaya çalışıyordu.
Maalesef ki ağrı tam durdu derken, bir anda tekrar karnıma sancı girdi ve ağzımdan bir inilti
çıktı.Taehyung, yatakta oturur pozisyonuna gelmiş, bana bakıyordu.
Th: Ruby, iyi misin?
Rb: İyiyim, iyiyim... Yani... Sanırım iyiyim.
Th: Şu regl ağrısı mı yine?
Rb: Maalesef.
Th: Kaç gün sürüyor bu?
Rb: 1 hafta falan...
Th: Her gün mü ağrıyacak karnın?
Rb: Günden güne değişir bence. Soru sorma, uyumaya devam et balım.
Th: Oldu canım, başka? Sen burada karın ağrısıyla cebelleş. Ben de mışıl mışıl uyuyayım? Yoook.
Çek bakalım ellerini karnından.Şaşkınlıkla Taehyung'a baktım. Onun dediğini yaparak, elimi karnımın üstünden çektim.
Ellerini karnıma getirerek masaj yapmaya başladı. Ben uyuyana kadar devam etti. Sonrasında karanlıktı zaten. Uyumuşum.
'Taehyung'un ağzından'
Ruby'in ağrıları çoktu bende bu yüzden masaj yapmak istedim. O'na; "Çek bakalım ellerini karnından." demiştim ve o da dediğimi yaparak, ellerini karnından çekti. Ellerimi karnına koyarak okşadım, masaj yaptım. Gözlerimi, gözlerine kitlemiştim. Evet, gözlerini izliyordum.
Yaklaşık bi' yarım saat sonra Ruby uyuyakaldı.
Tebessüm ederek bir 5 dakika daha masaj yapıp, ellerimi çektim. Yatağa uzandım üstümüze yorganı çekerek uykuya bıraktım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taehyung İle Hayal Et. |𝑹𝒆𝒈𝒍 𝑶𝒍𝒖𝒓𝒔𝒖𝒏|
FanfictionBir sabah karın ağrısıyla, regl olduğunu öğrendin. Ve sevgilin sana bu durumda yardım etti.