İnkitam Min İntikam

38 6 0
                                    


(Arkadaşlar müziğe takılmayalım. Yazarken bunu dinlediğim için koymak istedim . Rahatsız olan varsa belirtsin şarkıyı kaldırayım. )

-Sana yalvarıyorum Yoongi. Yapma yapma . Özür dilerim . Öldürme beni lütfen...
-Sesini kes . Bu dünyada herkes yaptığı şeyin bedelini öder şimdide sen ödüyorsun. Ben sana beni dövme diye nasıl yalvardıysam sende şimdi ölmemek için yavlarıyorsun . Zavallı.
-Sesini kes seni aptal . Hala salaksın Yoongi . Sen beni öldüremez...

Birden patlayan silah sesi ile herkes şaşırmıştı . Beklemiyorlardı .

Yoongi öldürmesi gereken kişileri hep Hoseok veya Tae öldürmüştü şimdi birden adamın kafasına sıkması herkesi şok etmişti .

-Hoseok be-beni çıkarın burdan.

Hoseok hemen Yoongi'nin yanına gidip onu kucağına almıştı. Anlıyordu kucağındaki bedenin ne ruh halinde olduğunu.

-Yoongi sahile mi gidelim evine mi?
- Eve gidelim lütfen.

***



-Alo
-Hey Yoongi nasılsın?
-İyi gibiyim Jimin ya sen?
-Bende iyiyim . Ben şey diyecektim. Bugün takılmak ister misin ?
-Cidden mi?
-Evet . İlk önce bir kafeye gider kahvaltı yaparız, sonra lunaparka en son sinemaya gideriz olmaz mı?
-O-olur
-Saat daha on , on iki buçukta buluşalım istersen .
-Olur , olur o zaman ben başlayayım hazırlanmaya sen kafenin konumunu atarsın ba---
- Yoongi konumu atmama gerek yok ben alacağım seni tamam mı.
-Ta-tamam .
-O zaman görüşmek üzere görüşürüz.
-Görüşürüz.

Yattığı yataktan hızlıca kalktı Yoongi .
Kalktığı gibi banyoya koştu hemen . Kanlı kıyafetleri duruyordu. Hemen onları makineye attı. Daha çok işi vardı ama sadece iki saati vardı.



Naber canlar nasıl geçiyor gününüz özlediniz mi beni .

Bugün 2 ya da 3 bölüm atabilirim ama söz vermiyorum onda anlaşalım şimdi.

Ha bu arada Yoongi sadece adamları tuzağa çekip onları oynatıyor. Öldüreceği sırada işi Tae veya Hoseok devralıyor.

Yoongi babasından nefret etsede seviyor bu arada . Ne de olsa o benim babam düşüncesi var aklında.
Bu arada Yoongi'nin kardeşi, ve onu büyüten müdür ve müdür eşi kim olsun ?

Hangi Kişiliğin Gerçek Park Jimin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin