erkekler ince işlerde beceriksizler

61 6 27
                                    

Ama bu toplumdan topluma değişir . Kadın modasını yapanda erkeklerdir.  

 Erkeklere tanga çıkarın giymesini isteyin ,giymeyi kolayca beceremez , Nerden biliyorum ? Birara Çindeki müzayedeye girdim, epey uygun iççamaşırı buldum. Kime satacam ben bunu düşüncesi ,etrafa yaymaya başladım erkekler kadınlardan daha çok alıyor lakin erkek eline düşünce sizin fantastik iç çamaşırı  yırtılıyordu. Asıl sorun satın aldığım iç çamaşırı   sevgilisine uyacakmı modelini görmek için açıyorduk fakat erkek eline düşünce  çamaşır 2nci defa yırtılıyordu  .

Ve ben   38tane    iç çamaşırını aldım bu iş benim işim değil galiba deyip , modacı geçinen bir kadına verdim  oda sattı ama parasını yarın vercem öburgun vercem   hiç vermedi  .  yani 38 tane tangayıda kadına kaptırdım.  Trendyol dolap uygulaması 2nci el platformları çok sonra çıktı.

Ama asıl sorun şuydu erkekler  bunu giymenin mantıgını da yapamıyorlardı  ,  çünkü aklı ermiyordu teknik düşündüğü için.

Kadınlar ise görür görmez vücuduna uydurma eğilimi oldugu için kolay keşfediyorlardı garip ama gerçek.

ERKEKLERLE KADIN BEYİN FARKI burada  çok açık şekilde belli oluyor.

Ama  etrafta gösterdiğim erkek esnaflar hala o külotun nasıl giyileceğini   keşfedemedi. Ya jartiyer   satsaydım :))    asıl fantastik kısım keşfedenler  evine karısına bunu nasıl anlatacak sana külot aldım  kimden aldın :)    Bir erkekten (o utanmaz adam benim işte)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 17, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

erkekler tanga giyemezlerWhere stories live. Discover now