Son cümlemi yazdıktan sonra sertçe enter'e bastım. Fotokopi makinasından çıkan sesle arkama yaslanıp gözlerimi kapattım.
Yorgundum.
Zira üç gündür uyumuyordum.
Ne kadar zor şartlarda yetiştirilmiş olsakta -ki bunun içinde uykuya dayanıklıkta var- sonuçta bende insandım.
Uyku banada uğruyordu.
İnsan olduğumu hisettiren tek eylemdi
Derin bir nefes alıp fotokopi makinasındaki kağıtları aldım. Dosya'ya yerleştirdim tam ayağa kalkacakken gözlerim dosyanın başındaki yazıya takıldı."Büyük suçlar hapishanesi"
Ne kadar uzun süre o yazıya baktığımı bilmiyordum. Yavaşça ayağa kalktım ve odamdan çıktım uzun koridorda yürürken gözlerim etrafı taradı.
Bir kaç kişi dışında kimse yoktu, e hâli ilen saat gece yarısı ikiyi gösteriyordu.
Burası Amerika'nın en büyük tesis'lerinden biriydi,burada yedi ile on iki yaş arası
Çocukları alır,kendi prensiplerine göre yetiştirirlerdi ve en sonunda en yüksek rütbeye geçmiş kişileri alır onlara ekip kurma şansı verirlerdi Ekip başlarındaki kişinin seçtiği görevi yerine getirirlerdi ama bu görevleri tesisin bilmesi gerkliydi çünkü yaptığınız bir hata sizin ajan kimliğinizi açığa çıkarırdı. Bu işten alınmamıza sebep olurdu. Ve ben,bu gün bu risk'i göze alıyordum.En alt kata geldiğimde etrafı kolaçan ettim hızlı, temkinli adımlarla merdivenin altına ilerledim. Ve üstündeki çıkıntıya bastığımda yana doğru kayıp açıldı.
Bu tesisin içindeki binlerce gizli kapılardan biriydi. Her ekibin kendi gizli yeri vardı.
Planlar,görevler hakkında konuşmak istediğimizde ekibimle soluğu burada alıyorduk.İçeri girdiğimde kapı kapandı hemen ardından Nick'in sesi kulaklarıma ulaştı.
"Umarım beni uykumdan uyandırmana değecek bir görevin vardır elinde Lavin başkan" dediğinde içeri tamamen giriş yapmıştım.
"Kalkın bir kahve falan için kendinize gelin ayık olun kolay bir görevle gelmedim bu sefer"
"Oo zoru severiz" dedi Aslı
"Bu zamana kadar ne zaman kolay göreve çıktık ki diye sordurtmayın bana"dedi Daniel uyku mahrumu bir sesle. "Liderimiz bize düşman" ağlamaklı bir sesle bunları söyleyen Stew'dan başka kimse değildi. Besle kargayı oysun gözünü"Kurban olun siz ona" dedi Cansu gözlerini ovuşturarak.
Nora sarsak adımlarla kahve makinasına ilerledi ve tuşuna basarak çalıştırdı. Kalçasını tezgaha yaslayıp bana döndü ve ellerini hareket ettirerek "Yine hangi zorlu göreve doğru?"dedi "Bu sefer daha zor gizli görev" diye onu yanıtladım. Cansu "Heh! Bende diyordum ne zaman bu haberi alacağız" deyi şükür der gibi elini yüzüne sürttü "Artık rahat bir şekilde uyuyabilirim" dediğinde tek kaşım usulca havaya kalktı.
"Ekip bir süredir göreve çıkmadığımız için hantallaştınızmı siz? eğer öyleyse tesisin etrafında bir elli tur daha atabilirsiniz" dediğimde hepsinin ağzından çıkan homurtuları zor seçebilmiştim.
Yirmi dakika sonra hepsi kahvelerini içmiş her zamanki formundaydılar.
"Anlat Lavinya anlat da ölüp kurtulalım"dedi Lidya
"Ölmezsin korkma" dedim oturduğum koltukta geriye yaslanırken.
"Görev yeri büyük suçlar hapisanesi" dediğimde hepsi ciddi olup olmadığımı anlamak ister gibi yüzüme bakıyordu gayet ciddiydim. Sorgulama sebeplerini biliyordum. Daha öncede bu göreve girişimim olmuştu ama sonuna kadar engellenmiştim bu yüzden yapmamıştım
"Sonra şaşırırsınız görevlerinizi anlatıyorum" deyip ağzımı açmıştımki Michel araya girdi " bir dakika bu ha deyince olmuyor ya yakalanırsak yakalanırsak ne olacağını biliyorsun" dediğinde hepsinin bakışları bana döndü.
"Merak etmeyin yakalanmayacağız çünkü sıkı denetim yapacağız" dedim
Hepsinin kaşları çatılırken oflayarak alnımı ovuşturdumBen niye bunlara bir şey anlatamıyordum.
"Dinleyin sadece" dediğimde başlarını salladılar. "Bizden üç kişi o hapisanede girecek gizli yollarla girebiliriz o kolay oraya giren o üç kişi ben,Daniel ve Lidya olacak" dediğimde Daniel homurdandı ama aldırış etmedim.
"Biz içerdeyken Aslı ve Michel da içerde olacak ama bizden önce. Onlar bir gardiyan bir temizlikçi olacak orada yaşanan işkencelerden bizi korumaları gerekli son 4 yıldır hapisanenin garipliğini biliyoruz zaten onlar bir şey saklıyor amacımız bunu bulmak. Aslı ve Micehel bizim gizlice hapisaneye girmemize yardım edecek" dedim ve ekledim: "Tabi gardiyan ve temizlikçi olursanız hali ilen sizin yanınızda rahatça konuşabilirler. Duyduklarınızı hemen bana söylemeniz haberdar etmeniz yeterli" dedim ve Nora ile Cansu' ya döndüm "siz ikiniz, bize orada takip cihazı takacaklar onları imha edin ve güvenlik kameralarını ele geçirin" dediğimde Cansu'nun görevi dışardan yönetmenin verdiği memnuniyetle dudakları kıvrıldı.
"Stew ve Nick siz bize hapisane hakkında bilgi verin ve işkence günlerini, saatlerini takip edin" dediğimde Stew güldü.
"Kolay olacak" dedi. Nick "Ya ne demezsin içerden görevin nesi güzel" dediğinde Cansu sertçe ensesine vurdu.
"Konuşma sen sakın gördük göreve gittiğinde ne olduğunu 'bizim burada ne işimiz var, sıkıldım hadi gidelim,uykum var,açım' deyip başımızın etini yiyen ebemdi"dediğinde Nick ensesini ovuşturuyordu "Tamam ya ne kızıyorsun!" Dedi.
"Hazır olun ekip iyi bir uyku çekin yarın zor bir gün olacak akşam başlıyoruz" dedim otoriter bir sesle.
Neler yaşarız,ne görürüz bilmem ama hayatım benim için ince bir ip üzerindeydi.
Aradığımız şeyin ne ilduğunu bilmiyorduk peki öğrendiğimizde ne olacaktı o tartışılırdı.
Daniel
Lidya
Nora
Nick
Stew
Michel
Aslı
Cansu
Ve ben ekibin başındaki Lavinya hayatımızın dönüm noktası olduğuna kanaat getirmiştim.belkide yanılıyordum.Ama içimdeki hisleri susturabilirmiydim?
----------&----------------------
Selamm bölümü nasıl buldunuzz
2. Bölümü büyük ihtimalle haftaya cuma günü saat yedi de atacağım her haftada böyle olsun o zmaann yada daha erkene alabilirim Instagram'dan belirtirsinizz bölüm kısa biliyorum ama diğer bölümün uzunluğundan gözleriniz bozulursa suç benim deilBölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
En sevdiğiniz karakter kim oldu?
Ig:esra.sunarr
Tt: esraisteaq2
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay ışığı kadar parlak(Kitap Olacak)
Teen FictionLavinya yetiştiği tesisin en önemli ajanlarından biriydi kendisi şüphelerinde yanılmamış "büyük suçlar hapisanesi" nin karıştırdığı bir şeylerin olduğunu anlamıştı. Lavinya'nın aldığı bir karar onun ve ekibinin hayatını tamamen değiştirmiş, zaten zo...