2. bölüm- Acımasızlık ve Nefret

28 10 1
                                    

Bölüm günü koydum ama ne varki uyacak durum bulamadım dostum çk havalıyım qpsuhskqduydjsoud 

Bölüm şarkıları:
kayıp şehir
sarılırım birine
İstemem söz sevmeni

-------------------&---------&-----------&---------
2. Bölüm-Acımasızlık ve Nefret

Soğuktu.
Bu hapisane oldukça soğuktu.
Hayır,

Kanım soğuktu,kimseye acıması olmayan taş yüreğim soğuktu. Acımasızlık... Çok tanıdık bir duyguydu öyle değilmi?

Benim için evet.
Suç benim değildi. Olmamalıydı böyle olmayı istediğimi hatırlamıyorum. Ama iyiki Böyle olmuştum.

Acımasızlık ve nefret benim gücüm olmuştu. Güç benim için nefes olmuştu yaşamama ayakta durmama yardımcı olmuştu. Güç benim elim kolumdu.

Yaslandığım duvarda ellerimle oynuyor bir yandan ise kulağımdaki kulaklıktan bizimkileri dinliyordum.

"Benim USB belleğim nerde?" Canan öyle bir bağırmıştıki kulaklığımı kulağımdan çıkarıp duvara fırlatma isteğime zor hakim oldum.

"Yemin ederim bende değil bu sefer" Daniel'in sesiyle sıkıntıyla nefes verdim. "Sende olamaz zaten Daniel, kendine gel bir uyu bence hapisaneden Canan'ın USB belleğini nasıl almayı düşünerek kendini savunuyorsun?"

"Hiç öyle deme Lavin bir keresinde Daniel iki günlük görevdeyken cebinden çıkmış belleğim" dedi Canan
"Başkası koymuştur" Daniel hâla kendini savunma derdindeydi.
"Lan Nora bana şiddet uyguluyor" Stew'un çığlığı gülmeme neden olmuştu. "Nick? Senin o bigisayarınsaki USB benim değilmi?"

Derin bir sessizlik.

Ve ardından o sessizliği bozan benim kahkaham.

Yüksek sesle dudaklarımdan çıkan kahkahayı bastıramamıştım sonrası kargaşa sesleriydi.

🌕

Eşofmanın belimden düşmesiyle ipini daha fazla sıkmaya çalıştım fakat faydasızdı formalar çok büyüktü hapisanenin milyonları vardı gerçekten Mahkumlara uygun bedende giysi almaya üşenmiş olamazlardı öyle değilmi?
Ağlamaklı bir ses çıkardım. "Bu ne?"dedim sitemle "katılıyorum"diyen Lidya'nın sesi benim gibiydi

"Ben halimden memnunu-"

"Kes sesini!"
Diyerek Daniel'in sözünü kestim. Belimdeki ipi var gücümle çekebildiğim kadar çektim idare ederdi. Herkesin kıyafetleri aynıydı burada.

Büyük suçlar hapisanesi tehlikeliydi
İçerde her türlü suçlu vardı bu suçlar basit şeylerde değildi adı üstünde; Büyük suçlular vardı tehlike arz ediyordu.
"Lavin ben bir şey fark ettim ama emin değilim" dedi Lidya.
"Söyle,"dedim mahkûm formasının üst kısmınıda giyerken.
"Yani banada öyle geliyor olabilir...sanki formalar erkeklere göre koyulmuş yani, sadece onlara özel gibi bir ayrıcalıkmı acaba?" kaşlarım çatıldı o an aklıma formanın üst kısmının düğmeleri olduğu aklıma geldi başımı eğip düğmelerin olduğu tarafa baktım. Hepsi sağ taraftaydı."yok artık ne dönüyor bu aşağılık yerde?" dedi Daniel.

Ay ışığı kadar parlak(Kitap Olacak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin