Terms and conditions!

324 3 50
                                    

𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐚𝐫𝐝 𝐦𝐲 𝐝𝐞𝐚𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫'𝐬! 𝐓𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐢𝐧 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭, 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐥𝐞𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐭!

𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐚𝐝𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐮𝐭, 𝐈 𝐚𝐦 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐟𝐥𝐮𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐠𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞... 𝐌𝐞 𝐛𝐞 𝐛𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐝𝐟𝐤😶

♥ fluff
❤️‍🔥smug
❤️‍🩹angst

𝐑𝐮𝐥𝐞 𝟏 :

𝐆𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐟𝐥𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐞𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞, 𝐊𝐈𝐍𝐃𝐋𝐘 𝐏𝐈𝐒𝐒 𝐎𝐅!

𝐑𝐮𝐥𝐞 𝟐 :

𝐈 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐤𝐢𝐧𝐤𝐬 𝐨𝐟 𝐚𝐥𝐥 𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐁𝐔𝐓, 𝐬𝐡𝐢* , 𝐟𝐞𝐞𝐭, 𝐩𝐢𝐬𝐬, 𝐟𝐚𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐝𝐢𝐥𝐲 𝐬𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝/𝐨𝐫 𝐞𝐯𝐚𝐜𝐮𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐮𝐦 𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞.

𝐑𝐮𝐥𝐞 𝟑 :

𝐈 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐝𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐯𝐢𝐥'𝐬 𝐭𝐚𝐧𝐠𝐨 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐬𝐨 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠. 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐧𝐭𝐚𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐚𝐧 𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐫𝐞𝐬𝐞𝐚𝐫𝐜𝐡.

𝐑𝐮𝐥𝐞 𝟑 : 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞. 𝐎𝐡 𝐠𝐨𝐝, 𝐏𝐋𝐄𝐀𝐒𝐄, 𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐬𝐩𝐚𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐚𝐦. 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐉𝐚𝐲𝐚 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐜𝐧𝐨𝐭𝐢𝐦𝐞 (𝐂𝐲𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐨𝐫𝐠 𝐱 𝐚𝐜𝐫𝐨𝐧𝐢𝐜) 𝐊? 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐥𝐥, 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫.

𝐑𝐮𝐥𝐞 𝟑. :

𝐈 𝐚𝐦 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐲 𝐬𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐩, 𝐦𝐨𝐧𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐚𝐲 𝐚𝐟. 𝐁𝐔𝐓, 𝐈 𝐑𝐄𝐅𝐔𝐒𝐄 𝐓𝐎 𝐖𝐑𝐈𝐓𝐄 𝐂𝐎𝐅𝐅𝐄𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐏 𝐎𝐑
𝐇𝐈𝐆𝐇 𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 𝐎𝐍𝐄𝐒! 𝐊𝐄𝐄𝐏. 𝐈𝐓. 𝐈𝐍. 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒!! 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐎𝐕𝐈𝐄? 𝐈 𝐀𝐌 𝐈𝐍! 𝐁𝐔𝐓 𝐍𝐎 𝐍𝐎𝐑𝐌𝐀𝐋 𝐏𝐄𝐎𝐏𝐋𝐄 𝐀𝐔'𝐒! 𝐖𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐓𝐇𝐄𝐌 𝐅𝐎𝐑 𝐓𝐇𝐄𝐈𝐑 𝐅𝐔𝐍𝐊𝐘 𝐏𝐎𝐕𝐄𝐑 𝐅𝐀𝐍𝐓𝐀𝐒𝐘, 𝐃𝐎𝐍'𝐓 𝐓𝐀𝐊𝐄 𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐀𝐖𝐀𝐘!!

𝐑𝐮𝐥𝐞 𝟒:" 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐥𝐚𝐯𝐚 𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐎𝐍𝐄 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐚𝐬𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐞!

𝐓𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐢𝐭. 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐟𝐮𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐧𝐲 𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐟𝐢𝐜 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐬 𝐛𝐨𝐭𝐭𝐨𝐦 𝐨𝐫 𝐭𝐨𝐩. 𝐀𝐧𝐝 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲, 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞, 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐨 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐥𝐢𝐟𝐞!!

Ninjago Oneshots! Where stories live. Discover now