Ee birbirimizden başka bize yanacak kimsemiz yok o beni düşünüyor ben onu gün böyle gecti ertesi gün alininin devresi güngörle buluştuk güngör evli esi hemşire oda onunla birlikte gelmişti dünya tatlısı bir kızı var 2 yaşında çok yardımcı oldular bana evin boyanması temizlenmesi eşya alınması sayelerinde çok çabucak yerleştim ise başladım yoğun tempoyla çalışıyorum gündüzler neysede geceler geçmiyor bir türlü sindiremiyorum arada aslılara gidiyorum dilarayı sevmeye onun dışında iş ev arası mekik dokuyorum yine böyle yoğun bir iş günü Ayşe aramış bakamadım sonra eve geçince aradım sesi kötüydü benim canım bebeğini düşürmüş çok üzüldüm ağladım ben boyleysem Ayşe ve Ali nasıldır iznimde yok ancak telefondan teselli ahhh benim canlarim.
Sanki herşey üst üste geliyor arkadaş grubumuzda uğurla pelinin düğünlerine denk geldim içim boşaldı nasıl yani dediğinizi duyuyorum bildiğiniz hiçbir şey yok boş bir poşet rüzgarda nasıl ordan oraya savrulur öyleyim yürümek istiyorum ama bacaklarım yok yemek istiyorum ama ağzım yok elim yok bakmak istiyorum gözüm yok duymak istiyorum kulağım yok yürümeye dermanım yok 3 gün izin aldım ise gitmek istemiyorum tam toparlanıp devam ediyorum derken aslında sadece kendimi avutuyormuşum 3 gün işe gitmedim hafta sonu tatili ile 5 gün yattım ama mecbur ise gidecem .
Pazartesi ise başladım herkes neden öyle tuhaf bakıyor anlamadım, sonra savcı arkadaşlardan biri yanıma gelip ne oldu sana, anlamadım kaç gündür yoktun bu ne hal diye sordu ne olmuş halime çok zayiflamışsın hastalandım dedim ama her iş yerinde olduğu gibi siz gitmeden sizinle ilgili her bilgi ortada dolaşır herkes herşeyi biliyor ama umrumda değil. Arkadan bir ses güneşim ah be gülüm ayşemin sesi koşarak gelip sarıldı sürpriz senin ne işin var burda bu durumda nasıl geldin konu sen olunca akan sular durur. Ali ile durumu görünce beni yalnız bırakmak istememişler Ali'nin izni yok oda Ayşe'yi yollamış ağlamamak için zor tutuyorum kendimi.