The first time I saw you

62 3 8
                                    

Aether a Paimon konečne dorazili do Fontanie, narozdiel od ostatných národov Fontaine bola iná, Aether cítil že sa mu tu niečo prihodí....

,,Ufff konečne už sme tu, piesok a vodu mam všade.."
,,Paimon... veď si lietal, ja som musel plávať nie ty..."
,,Uhhh.. iba som chcela povedať že sme už tu nemusíš ma zakaždým opravovať"
,,Pokoj Paimon nemusíš sa hneď hnevať"
,,Niesom si ista že kto sa tu hnevá"
,,Prestaňme sa hádať a radšej poďme niečo užitočné robiť,,
,,Dobre Aether"

|Paimon a Aether išli prezrieť okolie|

,,Dobrý deň"
,,Dobrý deň, potrebujete niečo?"
,,Sme tu nový a chceme sa spýtať že by ste nám neporadili kde by sme si mohli odpočinúť?"
,,Oooo, takže nová návšteva. Mame tu veľa miest na prezretie ale aj veľa miest na odpočinok"
,,Takže môžeme začať napríklad hmmm....už viem!"
,,Začneme operovím domom!" (Znie to čudne😭)
,,Ooooo, Paimon sa nevie dočkať. Fontaine bude fakt super, však Aether?"
,,Samozrejme, že bude super presne ako každý iný národ"
,,Tak poďme"

|Prišli do operného domu|

,,Wow, pozri aké je to tu veľké"
,,Poďme sa pozrieť bližšie.

|Idú bližšie|

Všetci si prezerajú tu nádheru, keď z ničoho nič niekto na nich zakričí...

,,Pardon, ale nemali by sme sa tu sami prechádzať mohol by Vás tu niekto prichytiť a mohol by Vás zatknúť za vlámanie..."

Aether a Paimon sa pozrú na mladého, krásneho a milého chalana, mohol mat približne 17-20 rokov

,,Uhm, pardon ale kto si aby si nám rozkazoval čo môžeme a čo nemôžeme robiť?"
,,Paimon, nebuď drzá. Iba nás upozornil, neurobil nič zlé"
,,Pardon, ešte som sa nestihol predstaviť, volám sa Lyney. Som kúzelník, čudujem sa že ma nepoznáte lebo som dosť vo Fontaine slávny"
,,Takže to je ten mladý kúzelník ktorého sme ho mohli vidieť na plagátoch keď sme sem prišli"
,,Nemal aj sestru alebo niekoho vedľa seba, boli veľmi podobný"
,,Ah takmer by som zabudol načo som sem prišiel"
,,Lynette, si tu!?"
,,Lynette?"- Aether sa opýta
,,Moja mladšia sestra, nevideli ste ju?"
,,Bohužiaľ nie, ale môžeme ti ju pomôcť nájsť"
,,Ďakujem, bol by som veľmi rad ak by ste mi ju pomohli nájsť.  Znova sa niekde zašila a musím ju znova hľadať"
,,Tak ju môžeme začať hľadať, však Paimon"
,,Samozrejeme, Aether a Paimon vždy radi pomôžu"
,,Dobre, tak môžeme napríklad začať v kaviarni Lutece, možno si šla dať čaj alebo niečo"
,,Dobre!"

|Paimon, Aether a lyney dorazili do kaviarne|

,,Lynette si tu?"
,,Lynette!?"
,,Hmm?"
,,Lynette si tu, už mi nikdy neutekaj bez toho aby si mi nepovedala že kam ideš"
,,Upokoj sa Lyney, nemám 5 rokov. Viem sa o seba postarať, neboj sa"
,,Ja viem ale bál som sa o teba že či ta niekto neuniesol alebo niečo horšie"
,,Vidno že si môj starší brat.."
,,Mimochodom kto je ten mladý muž s tou čudnou vílou co stojí vedľa teba?"
,,Paimon, neni čudná víla!"
,,Tak čo si potom, núdzové jedlo alebo niečo?"
,,Vrav si čo chceš, Paimon nieje žiadna víla!"
,,Toto je Aether a Paimon, sú tu nový"
,,Počkať, tý čo zachránili Liyue, a ostatné národy?"
,,Čo?"
,,Lyney mal by si viac začať čítat noviny"
,,Zrejme začnem, ale ste to fakt vy?"
,,Ano, Paimon a Aether tý čo zachránili, Mondstadt, Liyue, Inazumu a i Sumeru"
,,Prestaň sa pýšiť Paimon, niesme zase až tak slávny"
,,Ste si istý?"
,,Dámi, a Páni prišli ku nám z ďalekého Mondstadtu Paimon a Aether!"
,,Wow váždne, môžeme sa s Vami odfotiť?"
,,Si si stále istý že ste neni slávny?"

|Aether a Paimon sa odfotili s fanúšikmi|

,,Uff, Lyney už nám to nerob takmer som odpadol"

Achoo! Fíha... Počul som, že niektorí ľudia hovoria, že keď kýchneš, znamená to, že na teba niekto myslí. Zaujímalo by ma, je to Lynette? Alebo... si to ty?

|Aether zostane celý červený|

,,Lyeny, prestaň chceš aby sa mu niečo stalo? Nevidíš že je červený ako keby zjedol papriku?"
,,To znamená že mu na mne záleží? Aké milé!"
,,Lyney prestaň!"
,,Iba vravím, Lynette..."
,,Radšej poďme naspäť lebo tu chudák Aether odpadne"

(680 slov)1 kapitola je hotová :D, dúfam že sa páčila budem sa snažiť vydávať kapitoli pravidelne ale niesom si ista že či sa mi to bude dariť😭

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


















(680 slov)
1 kapitola je hotová :D, dúfam že sa páčila budem sa snažiť vydávať kapitoli pravidelne ale niesom si ista že či sa mi to bude dariť😭.

My Fatui~ [Lyther/Lyneyther]Where stories live. Discover now