Basit bir lise aşkıydı onlarınki.
Ya da değil miydi?
Sunghoon mu fazla abartıyordu yoksa? Hayır kesinlikle abartmıyordu. Bırakmayacaktı sevgilisi onu.
Söz vermişti.Bir kızla nişanlandığını öğrenene kadar da böyle düşünmüştü. Neden herkes ona yalan söylüyordu? Madem bırakacaktı neden söz vermişti ona, neden arkasında bir enkaz bırakmıştı?
Yıllar sonra anca toparlanabilmişti. Penceresinden gelen gitar sesini duyana kadar da gayet iyiydi.
Bu onların şarkısı değil miydi?
Ne işi vardı burda?
Delirmeye mi başlamıştı yoksa?Pencereden kafasını çektiğinde hızlıca aşağı inmişti. Jake sözünü tutmuştu. Asla tam olarak bırakmamıştı. Ama Sunghoon'un bundan haberi yoktu ve güveni fazlasıyla sarsılmıştı...
Kapıyı açtığında gözleri buluşmuştu anında. Sunghoon ona kızmak, bağırıp çağırmak için yanına inmişti ama umduğu gibi olmamış sadece dolu gözleriyle karşısındaki bedenin ona yaklaşmasını izlemişti.
"Eğer bir rüya olsaydın, güzel ve hüzünlü bir rüya olduğunu söylerdim."
Sahi ilk tanıştıklarında da böyle demişti değil mi? Buruk bir gülümseme sundu ona.
Çok seviyordu onu ama kırılmıştı, hemde çok fazla. Buna rağmen Ne yaparsa yapsın gözleri yine onu arıyor, tek bir lafıyla kalbi çok hızlı atmaya başlıyordu.
Güvenini tekrar toplamak kolay olmayacaktı ama Jake her şeyi göze almış gibi görünüyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dream | jakehoon
Fanfiction"Eğer bir rüya olsaydın, güzel ve hüzünlü bir rüya olduğunu söylerdim."