My Pov.
My First Week Of Summer Was Awesome & Kinda Boring At The Same Time 😌😂. I Hope This Week Is Even Better. Today Me & My Sister Were Going To Make A Video Together. It Was A Sister Tag. On This Video We Were Going To Ask Questions About OurSelves & The Other Person Gets It Wrong Gets Punished For It. There Are A Total Of 10 Questions. {Like Cashs Video} ✌🏼️😏.When We Were Done We Edited It Really Quick & Then Uploaded It. Then We Went To Go Get Some Chips & Something To Drink & Came Back To Our Room To Watch Disney Channel.
Don't Judge 😂✋🏼. We Were Watching Zapped. I Love Zendaya 💋. When The Movie Was Done We Went To Check Our The Views & Comments On Our Video. A lot Of Our "Fans" Liked It & Found It Entertaining To Watch. Then My Mom Called Us Cause Dinner Was Ready. When We Finished Dinner We Showed The Video To Our Family. By Our Family I Mean..My StepDad & Mom & My Little Brother Who Is Only 9 {Juan} & My Older Brother Who Is 18 {Jose}. Yes Were Hispanic/Mexican 😊🎉. Then It Was Time To Go Mimi's {Sleep} 😴😴.
.......................................................
Follow Me On My Social Media:
Instagram:corraima_is_a_penguin 🐧
Twitter:corraima.grier 😌
Shots:im_a_werido✌🏼
& On Here 🌸