3. Bölüm Yanlızlık

2 0 0
                                    

29/04/2019

İşte korktuğum başıma geldi. Aslında ben kötü birisi değilim ama o kişinin ölmesini her zaman diledim ve haylada diliyorum . Şaşırdım o an içimden geçirdiğim bir kelime var "ben napıcam" çünkü beni görürse yapacaklarını tahmin edemiyordum.

Bütün grup bana bakıyordu Defnede o tarafa baktı ve Dedem olduğunu gördü. Ben kaçmaya başladım bende anlamadım ayaklarım ileri gidiyo ama ben onla yüzleşmek istiyordum yoksa korkuyormuyum hayır böyle bişe olamaz kendime geldim ama çoktan gitmiştim ama beni görmedi. Beni görse adamlarını benim peşime takar biliyorum ama ben onu öldü diye tahmin ediyordum. Arkadan bütün grup geldi Defne dışında herkez noldu diye sordu ama hayla kendime gelemedim. O an aklımda bir cümle geçti "YANLIZLIK"

Biran önce burdan uzaklaşmamız gerektiğini söyledim. Otabüse bindik. Deniz"artık bir şey anlatırmısın" diye sordu yani tamamını anlatmamasamda çogunu anlattım onlarla artık beni anlamış oldular. Eve gitmeden sahile gittim olanları bir türlü unutamıyorum. Yanıma birisi oturdu hemen elimi kaldırdım yüzüne baktım Denizmiş cidden korkmuştum. Deniz"çok yarım yamalak anlattın devamını getir"dedi.Kahretsin nerden anlamıştı bende"yoo tam anlattım nerden çıkardın" dedim. Deniz gerçekten zeki birisi yada ben cidden o kadar bellimi ettim anlamadım. Deniz benim anlatmamamı bekliyordu artık kapana sıkışmıştım küçüklügümden bu yaşıma kadar olan herşeyi anlattım. Denizin üzüldüğünü gördüm bana acıdığınında farkındaydım işte bunla karşılaşacagımı tahmin etmiştim. Birisinin bana üzülmesinden nefret ederim. Şaka yapıyosun Deniz niye üzüldün şimdi üzülecek bir konu değil dedim. Ama sen niye bu kadar üzgünsün o adamı görünce niye kaçtın o zaman dedi. İşte bu soruyu cevaplayamadım susmakla yetindim. Bunları bizden saklamamalısın dedi sadece haklısın demekle yetindim. Ondan sonran evlerimize gittik çok yorulmuştum duş aldım. Bugün kü olanları bir türlü unutamıyorum. Sonra yattım yatağa Denizden mesaj geldi "üzülme ben senin her zaman yanında olcam bir sorunun olursa benimle paylaşabilirsin " dedi yani bu kadar şey benim içimi biraz da olsa rahatlattı. Bende"teşekkürler sırdaşım iyi geceler "dedim.Denizde " sanada iyi geceler sırdaşım " dedi. Ondan sonra içimden gülüp yattım.





ESRARENGİZ CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin