22🔥

750 24 5
                                    

Yaaa ben bunları cokkk ozledim.
Ayrıca bişi sorucam düz yazıyı çok yazasim gelmiyor ama seviyorsanız söyleyin güzel bir şekilde yazmayı denicem.

Jungkook'dan

Dış kapıya çıktığımda sitenin önünde ki ağaçlara doğru ilerledim.
Taehyung kafasında ki kask ile beni bekliyordu.
Yanına vardığımda yüzünde ki gülümseme ile "atla"demişti ve de elime takmam için kask tutuşturmuştu.

Bende aynı şekilde gülümseyip kaskı alarak taktım ve arkasına oturdum.

"Hazır mısın hızlı kullanacağım"
Dediğinde bir baş onaylaması ile motoru bağırttırarak çalıştırmıştı.

Hızla caddeye çıktığımızda ellerimi beline atarak tutunmuştum. Çünkü otobana çıkıyorduk ve ne olur ne olmaz.

Bakışlarım aynadan taehyung'a kaydığında onun çoktan bana bakıyor olduğunu görmemle omzuna pat pat vurdum ve duymasını sağlamak için bağırarak "yola bak geberteceksin bizi"
Demiştim.

O ise bu tepkime kıkırdayarak bakışlarını yola çevirmiş gaza ise daha da yüklenmişti.

___________

15 dakika sonra bir sahaya vardığımızda önce ben indim motordan ve kaskımı çıkartarak yan aynadan kendime bakarak saçlarımı düzelttim daha sonra aynı seyleri Taehyung da yapmıştı.

İleride bir arkadaş topluluğu görünce bunların Taehyung'un arkadaşları olduğunu düşünerek azıcık gerilmiştim. Korktuğumdan değil ama bu kadar kavgalı olduğum kişilerin arasına tek geliyor olmam beni biraz germişti.

Taehyung'un elini belimde hissettiğimde "hadi jungkook zaten onları çok beklettik".
Belimde ki elini çektiğinde arkasından aval aval bakmak yerine bende adimlarimı oraya yönlendirdim

Yavaşça grubun yanına yaklaştığımda alışık olmadığım simaları da görmüştüm.
Bunlar sanırım okuldan arkadaşları değildi.

Gerçek bir basketbol oynamak istiyorduk ama sayımız yetmediğinden 4'er 4'er takımlara ayrıldık ben yoongi ,Jin ve namjoon aynı takımda
Taehyung ismini yeni öğrendiğim yeonjun boğum ve wooji bir takıma ayrılmıştı. Geldiğim andan itibaren sıcak davranmaları garip hissettirmişti.

Çünkü bekmiyordum.

Ortaya birde iddia koymuştuk kazanan grup kaybeden gruptaki kişilere istediğini yaptıracaktı.
Bu kanımı kaynatırken Taehyung 'a baktım yine ve yine zaten bana bakıyordu ona göz kırpıp sadece onun duyabileceği şekilde "iyi şanslar ,çünkü şansa ihtiyacın olacak" demiş ve yanından gitmiştim.

Bana sırıtarak baktığına eminim çünkü yanından geçerken gülümsediğini görmüştüm.

Maçı başlattıklarında derin bir nefes alıp karşı takımda elinde topla bizim potaya doğru gitmeye çabalayan yeonjun'a atağa geçmiştim.

________

Hepsi aslında iyi oynuyordu ama aralarında en iyisi yoongi ve Taehyundu zaten bunu bilerek aynı takıma düşmemişlerdi. Çünkü iki güçlü aynı takımda olsaydı oyunun eğlencesi olmazdı. Bende pek fena değildim tabii takıma şimdiden 3 puan kazandırmıştım.

Jin ve namjoon işin dalgasinda oldukları için gruba hiç bir katkıları olmuyordu yoongi ve ben çabalıyorduk. Ama sesini çıkartıp da bişi diyen olmuyordu.

Yoongi topu bana pas attığında bir kaç kere sektirip topu potaya doğru sürmeye başladım Taehyung sağımdan gelerek topa elini attığında atik bir hamle ile bacak aramda geçirdiğim topu soluma aldım solum en azından biraz boştu ve potaya çok yaklaştığımda son kez sektirdiğim topu fırlatıp basket atmıştım.

Eyes Dont Lie🖇️ TAEKOOK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin