"Görüşürüz"
Az önce ailem uçağa bindi
fakat tüm bir yılımı yurtta geçireceğimi bildiğim halde üzülmüyorum.
Neyse birazcık kendimden bahsedeyim
Ben Deniz 17 yaşındayım ailemin beni bırakıp kardeşimle yurtdışına gitmesi benim cidden hiç umurumda değil çünkü ailem benimle hiç ilgilenmiyor.
Ben sizlere bunu anlatırken yurda vardım bile.Benimle birlikte yurda gelen fazla kişi vardı.Fakat aralarından en çok bir kız dikkatimi çekti çünkü yeni gelmesine rağmen herkesi etrafına toplamış birşeyler anlatıyordu ve herkes onu ilgiyle dinliyordu.Sonrasında yurdun kapısında bit kağıt gördüm.Kağıdı iyice incelemeye başladım.Bu yurtta gerçekleşecek oryantasyon partisinin davetiyesiydi ardından herkes odalarına dağıldı oda arkadaşım çok kibirli birine benziyordu ve bir o kadarda güzeldi.Belliki bana adımı sormicaktı bende oyüzden onunla tanışmak adına"Selam , nasılsın galiba seninle oda arkadaşıyız tanıştığıma memnun oldum."Ve kız beklediğimden de kibirli çıktı sadece"Hmm"dedi.Ben de ona çok aldırış etmedim ve kendi eşyalarımı yerleştirmeye başladım.
Belliki kız bu akşam olacak oryantasyon partisi için hazırlık yapıyordu ve oryantasyon partisine
yarım saat kalmıştı .Ben basit ve sade bir yeşil elbise giyecektim .Onun
kıyafetini görünce çok şaşırdım kendisi kıpkırmızı çok abartılı bir elbise giyiyordu ve beklemediğim biranda bana adını söyledi adı Eylüldü.Ben daha elbisemi yeni giyecekken kız makyajını ve saçını yapmıştı bile sanki bir sapık gibi gözlerimi ondan alamadım cidden de harika olmuştu ve bir an önce makyajıma makyajıma başlamam gerekiyordu çabucak sade bir makyaj yaptım ve saçlarımı salık bıraktım.Ve artık vakit gelmişti cidden de çok heyecanlıydım.Partinin olduğu yere doğru gittim ve parti çok güzel süslenmişti.O kadar kalabalıktı ki tüm masalar dolmuştu , bende oda arkadaşım olan Eylül'ün oturduğu masaya oturdum.
Beni arkadaşlarıyla tanıştırdı dördüde
erkekti ve aralarında biri ilgimi çekti adı ateşti ve cidden de ateş gibiydi pardon pardon biran kendimi kaptırmışım .Yemekler yendikten sonra
herkes şarkı eşliğinde dans etmeye başladı .Tabi benim dans gibi şeylerle çok işim olmadığı dans etmedim ama beklemediğim bir anda biri beni dansa davet etti ve o an Ateş'in ona olan bakışları onu öldürmek ister gibiydi tabi doğal olarakda çocuk korkup gitti.ERTESİ GÜN
Kalkar kalmaz yemekhaneye indim
fakat dün ki yorgunluktan kaynaklı
olsa gerek pijamayı çıkartmayı unutmuşum.
Herkes bana bakıp gülüyordu hemen odaya gittim ve üzerime crop ve şort geçirdim.Ve doğruca yemekhaneye indim fakat artık bana gülmüyorlardı yemeğimi aldım ve boş bir yere oturdum yemekte
portakal suyu,peynir,ekmek ve omlet vardı.Derse yetişmek için yemeğimi erken bitirdim.Dersimiz çok ama çok tatlı bir
hocaylaydı ve bize kendini tanıttı"Selamlar, ben Tuğçe öğretmeni-
niz branşım edebiyat beş tane roman yazdım ve bir sürü şiirlerim var"dedi.
Hoca şimdiden ilgimi çekmişti.Ders çabucak bitti ikinci dersi herkes iple çekiyordu fakat hoca derse gelmedi .Devam edicek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE=ÖLÜM
Mystery / ThrillerYurtta işlenen cinayet sonrası herkes katili arar fakat katil çok yakınlarındadır. Tam katili bulmaya yaklaşmışken bir cinayet daha işlenir ve herkes odak noktasını diğer cinayete verir.