POV. Felix
🦟Niewyżyty komar☀: HEJKAA
✨Mean hoe✨: Hejjjj
🦟Niewyżyty komar☀: Właśnie jadę, nie mogę się już doczekać
🦟Niewyżyty komar☀: skdjjdjdndnj
✨Mean Hoe✨: no i super ja właśnie wychodzę z domu.
Wyłączyłem telefon i wyjrzałem przez okno. Już dojeżdżaliśmy do dworca. Dziś są moje 17 urodziny (tak wiem stary jestem) i nie mogłem się już doczekać, aż będziemy na miejscu.
Jak tylko zaparkowaliśmy, wysiadłem z samochodu, wziąłem walizkę i wręcz pobiegłem do hali głównej. Odrazu zacząłem rozglądać się za jakąś znajomą twarzą, ale dostrzegłem tylko osoby za którymi jakoś szczególnie nie przepadam i jedną osobę z kadry. Dopiero po jakichś 20 minutach, zauważyłem Lisę i Jennie o czymś rozmawiające, a potem jeszcze Hyunę. Gdzieś przy bagażach mignął mi też Hyunjin. Moja siostra Olivia, poszła w stronę swojej grupy, więc zacząłem szukać mojego przyjaciela - Minho.
Gdy tylko go odszukałem, odrazu do niego podbiegłem i przytuliłem. Po zamienieniu z nim kilku zdań, musiałem iść do mojej grupy, żeby oddać kadrze leki i dokumenty.
Jakieś 10 minut później była zbiórka i poszliśmy na peron.
Gdy już wsiedliśmy do pociągu rozejrzałem się z kim siedzę w przedziale. Okazało się, że siedzę z Lisą, Jennie, Hyuną, Jiminem i Hyunjinem.
Włączyłem ulubioną playliste w spotify, na słuchawkach, i zacząłem czytać książkę. Co jakiś czas, pisał do mnie Minho, żebym do niego przyszedł, ale nie chciało mi się szukać jego przedziału, więc go ignorowałem. Tak minęły mi dwie godziny podróży.
W końcu wyłączyłem spotify, schowałem lekturę i zacząłem rozmawiać z Hyuną i Jiminem, bo reszta albo spała, albo była w innych przedziałach.
Po półtorej godziny przyszła do nas Aiki, nasza trenerka i oznajmiła, że za 15 minut wysiadamy, więc żebyśmy się przygotowali.
~ ~ ~
POV. Hyunjin
Spakowany, wyszedłem z domu i wsiadłem do samochodu. Za 20 minut powinienem być na dworcu. Nie mogłem się doczekać wyjazdu.
Dziś był 15 września, a skoro wakacje były do października, pojechałem na ośmiodniowy wyjazd z moją grupą taneczną. Co prawda, jechałem tam z moim młodszym bratem, Beomhanem, ale on był w młodszej grupie, więc nie musiałem mieć go na głowie.
Po dotarciu na dworzec, rozejrzałem się za jakąś znajomą twarzą. Od razu odnalazłem wzrokiem bagaże, więc poszedłem zanieść i mój. W międzyczasie odnalazłem Nayeon, Jimina, Lisę, Jennie, Hyunę i Hana, do którego odrazu podszedłem. Koło starszej grupy zobaczyłem też Felixa i jego starszą siostrę Olivię. Rozmawiał chyba ze swoim przyjacielem, Minho.
Kilkanaście minut później staliśmy już na peronie, czekając na pociąg.
• • •
Odrazu po wejściu do pociągu, zrobiło się małe zamieszanie, ale szybko odnaleźliśmy nasze przedziały.
Przedziały były sześcioosobowe, więc zaraz po wstawieniu wszystkich bagaży na półki, rozejrzałem się z kim siedzę. A byli to: Lisa, Jennie, Jimin, Hyuna, oraz przeuroczy, piegowaty blondyn - Felix.
YOU ARE READING
Sweet obsession
FanfictionZnowu. I jeszcze raz. Z dnia na dzień, to zaczęło być coraz bardziej niepokojące, ale jednak prawdziwe. Te wszystkie zapewnienia, dwa słowa znaczące tak wiele choć może jednak nic. „Kocham cię" wypowiadane przy każdym spotkaniu, pisane każdego dni...