Aleda: Ballı lokmam ! Naber ?
Aleda: NE DEMEK İZMİR BOMBASI KALMADI?
Aleda: ben şimdi senin ellerinden olan İzmir bombasını yiyemeyecek miyim?
Aleda: BAKER ! senin şimdi pastane cafen var ya , ingilizce olarak da adın fırıncı oluyo... Ne yani mesleğin adından mı geliyo !!!
Aleda: hayal ettim de keşke beni de yatırsan tezgaha üzerime bombanın çikolatalarını akıtsan sonra onları güzel güzel yalasan... Off baker ben çok azdım beni yalasana ?
Aleda: BAKMA KIZLARA BAKMAAAAA...
Baker yazıyor...
Yazıyor...
Baker: kimsin ? Ve benim hakkımda böyle sapıkça hayalleri ne hakla kuruyosun.
Aleda yazıyor...
Yazıyor...
Aleda: Ne demek kimsin :( ben senin geleceğindeki mükemmel,sexy,yalanmalık hatun'unum. Duymamış olayım bakercikim.
Aleda: ne yani yalan mı diyeyim ? Beni tezgaha yatırıp bir güzel yalasan güzel olurdu.
Aleda: baker...
Aleda: kadınlığım deli gibi sulandı :( küçük bakersizlik onu ağlattı.
Aleda: Keşke sende burda olsaydın. Islanan kadınlığım ve senin için dikleşen göğüslerimi
Okşama şansın olurdu.Baker yazıyor...
Baker: şuan seni telefon numaramı izinim olmadan aldığın için ve mesajlarınla taciz ettiğin için şikayet edebilirim.
Baker: bu arada,yalan olmasın iştah açıcı bir fiziğin var.
Baker: ama bu beni sapık hayallerine katabileceğin anlamına gelmiyor.
Aleda yazıyor...
Yazıyor...
Aleda: beni şikayet edemezsin çünkü numaranı sen kendin bana verdin. Aslında herkese veriyorsun keşke sadece bana versen :( ama sikini 🥺.
Aleda: bugün geldim yoktun,ve bana İZMİR BOMBASININ KALMADIĞINDAN SÖZ ETTİLER !
Aleda: her nerdeysen çabuk gidip vişneli, çikolatalı,ve Antep fıstıklı hatta karamelli bomba yapar mısın???
Baker yazıyor...
Baker: demek ki müşterilerimden birisisin.
Baker: bana bir daha emir vererek konuşma yoksa yapmam bomba.
Aleda: evde kalanları yiyorum bitmek üzereler
...Aleda: görüyor musunuz ne kadar akışkan benimde kanım böyle akıyor sana baker ah ah sikini yaladığımın çocuğu:(
Aleda: DUR BİR DAKİKA FOTON NERDE !!
BAKER TUNALI ALEDA GEZGİNİ
ENGELLEDİ.Yerimde duramayıp yeni bir kitapla geldim size bunu daha çok texting tutmaya çalışıcam umarım hoşunuza gider 💋