Bu hikaye Dzeko fenere gelmeden önce yazılmış
Bu yüzden hangi takım olduğunu tam bilemiyorum
Roma olabilir veya Inter veya başka
O yüzden siz Fenerde gibi de düşünebilirsiniz.
Hikayede anlaşılacağı üzere yabancıyız bunu da belirteyim
Bazı anlaşılmayan kelimeler olabilir elimden geldiğince çevirdim
İyi okumalarr 🧿
-Leica maskara sürmekten nefret ediyordu. Sanki sürekli göz kapaklarının kapanmasıyla mücadele ediyormuş gibi ağır geliyordu. Ama bu gece kesinlikle en iyi şekilde görünmek istiyordu; nişanlısıyla uzun zamandır dışarı çıkmamıştı. Çoğunlukla evde kalıyorlardı, yani son zamanlarda onu en güzel gördüğü an, yatağa en az yıpranmış gömleğini giydiği zamandı.
Kapı nihayet açıldı ve Edin'in spor çantasının yere çarptığını belli eden bir ses duyuldu. Hoşgörüyle gülümsedi. Asla kendi başının çaresine bakmıyor.
Yataktan kalktı ve oturmaktan kırışma ihtimaline karşı deniz mavisi peplum elbisesinin arka tarafını düzeltti. Yatak odasının kapısı ardına kadar açıldı ve Edin içeri girip yatağa yığılmadan önce kısa bir süre ona baktı.
"Kızlarla dışarı mı çıkıyorsun?" O sordu.
Leica'nın kalbi midesine battı. Lütfen onunla oynamasına izin ver , diye dua etti. Bu gecenin özel olmasını sağlamak için gösterdiği çabanın yanı sıra hazırlanmak da saatlerini almıştı.
"Tatlım, rezervasyonlarımız vardı, hatırladın mı?" dedi sesinin bu kadar küçük, çaresiz ve umutlu olmasından nefret ederek.
"Bu akşam?" Soran bakışlar attı. "Biliyorsun yarın sabah erkenden antrenmanım var."
"Biliyorum, ama sorun olmayacağını düşündüm çünkü..." sözünü kesti. Edin zaten telefonuyla oynuyordu, muhtemelen son zamanlarda bağımlısı olduğu oyunla oynuyordu.
"Hemen hemen hiçbir şey yapamayacak kadar yorgunum. Pek eğlenemem. Onun yerine Bianca'yı al, neden onunla çıkmıyorsun?” dedi başını ekranından kaldırmadan. “Bu elbiseyi boşa harcamanın faydası yok. Çok güzel görünüyorsun."
"Teşekkür ederim," boğazındaki dev yumrunun arasından konuşmayı başardı.
Uyuşmuş bir halde, komodinin üzerindeki debriyajını alarak yatak odasından çıkmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-'Football One Shots.
Teen FictionHikayeler benim değildir. Sadece çeviri yapıyorum.