0.8

157 9 3
                                    

Not:Ya ben hesabı unuttum BFJFHFKFBKFBDJVD

Kalktığım zaman Minsung odada oturmuş bebeğime mama yediriyorlardı.

"Günaydın çocuklar."

"Günaydın güzeller güzeli anneciğimiz."

Minsung bana çok yardımcı olmuşlardı,bu yüzden mutluydum.Aşağıya inip birşeyler atıştıracaktım ki kapı çaldı.

"Kim o?"

Kapıyı açtım açtığım anda birisi ağzımı kapatıp beni duvara sıkıştırdı.

"Selam,güzelim."

Bangchan?Bu Bangchandı.Bağırmaya çalıştım ama bağıramadım,ve Bangchana tekme attım.Yere düştü ve çığlık attım.

"AAAH!"

Minsung koşarak geldiler,Han beni çekti ve Minhoda Bangchanın yüzüne yumruk attı.Yukarıdan bebeğim ağlamaya başladı.Ortalık karışmıştı,ne yapıcağımı bilmiyordum.

"Siz bebekle ilgilenin!"

Minho bağırdı ve biz Hanla koşarak çıktık.

Hanla birlikte koşarak bebeğin yanına gittik.Bebeğimi kucağıma alıp sakinleştirmeye çalıştım alt kattan sert bir kapı sesi geldi ve kavga sesleri kesildi.Han aşağı kata gitti ve beni çağırdı bende bebeği susturduğum zaman aşağıya indim.

"Minho iyi misin?"

Minho'nun saçları dağılmıştı.Han minho'nun saçlarını düzeltti ve alnından öptü.

"Çocuk iyi mi? "

"Evet iyi geri uyuttum"

"Uyuduysa güzel çocuk çok korktu"

"Merak etmeyin o adam bir daha ne bu eve gelebilir ne de sana dokunabilir"

Minho'nun yanına gittim ve hafifçe sarıldım.

*Birkaç saat sonra*

Bebeğimi almış televizyonda birşeyler izliyorduk han bize yiyecek birşeyler hazırladı ve getirdi.

"Teşekkürler han"

"Rica ederim :3 "

Han minho'nun yanına oturdu ve minho han'ın dizine yattı.

"Of bu çifti görmek çok güzel yicem ikinizide"

Han ve minho güldüler.

"Ee minhocum anlat bakalım o adama neler yaptın??"

"Bişey yapmadım biraz dövdüm sonra evden fırlattım"

Minho kıkırdadı.

"Sen niye kıkırdıyorsun bakalım?"

"Evden fırlatmayı nasıl becerdin yahu"

"Ee ben senin sevgilinsem yaparım ben çok güçlüyüm"

Bangchan eve geldiğinde çıkan olaydan dolayı baya bi adrenalinden dolayı yorulmuştum.

"Gençler ben yatmaya gidiyorum çok yoruldum iyi geceler"

"İyi gecelerr"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sex Arkadaşı / Bangchan +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin