Herşeyin bir bitimi vardır...
23 Mayıs 2012Minicik bedenimi masanın altına sıkıştırmış, bir an önce bu kavganın bitmesini, koşarak anneme sarılmayı bekliyordum. Ayaklarımın ve ellerimin titremesine engel olamiyordum. Duyduğum korku, üşümeme sebep olmuştu. Başımı dizime kapamış, sesler bitti mi? Diye dinliyordum. Koca bir patlama sesinin ardından sesler kesilmişti ama korkuyodum, o ses benim hayatımın bitiş sesiydi. Kımıldamiyordum ,ordan çıkmaya cesaret edemiyordum, donup kalmıştım. Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum. Birileri kapıyı çaliyordu, ben ürkerek çıktım masanın altından, korkuma yürüyordum. Salonda bir beden yatıyordu, heryeri kan içinde yatan o beden benim annemdi. Attığım çığlıkla kapının ardındaki sesler artmıştı. Koşarak yanına gittim. Gözleri açıktı, içimde bir umut ışığı yanmıştı "ölmedi" diyordum.
Ama neden cevap vermiyordu, neden konuşmuyordu benimle. Elini tuttum, buz gibi olmuştu. " Bekle anne, şimdi birileri yardım edicek bize" Yine baktım yüzüne hiçbir tepki vermiyordu. Gözyaşlarimdan birinin eline düştüğünü fark ettim. Bembeyaz olmuştu suratı, birşey yapmasını bekliyordum, dümdüz tavana bakiyordu.Hıçkıra hıçkıra kapıya koştum, tanımadığım insanlar
içeri girdiler " yardım edin anneme" dedim . Tekrar yanına döndüğümde hala kıpırdamiyordu. İlk kez gördüğüm o insanlar bana durmadan birşeyler soruyorlardı fakat ben onları duymuyordum. Tek duyduğum başında duran adamın "ölmüş" demesiydi ve birdaha hiçbirşey duymadım. Yavaş yavaş kaydığımı hissediyodum, herşey bir anda karardı. Tıpkı hayatım gibi...İşte o günden sonra ben tüm neşemi,canlılığımı kaybetmiştim. Birgünde olgunlaşmıştım, birgün de hayatım bitmişti, o bir günde çok şey olmuştu. Hiçbir zaman eski Derin olamamıştım. Hergün kabuslar ile uyanmaya başlamıştım. Gözümü kapadığım her anda o gece gördüklerim, yaşadıklarım geliyodu gözümün önüne. Babama duyduğum kin,nefret her geçen gün daha çok artıyordu. Annemi, çocukluğumu,sevgimi, neşemi, tüm hayatımı almıştı benden. Beni bu hayatta kimsesiz bırakmıştı. Onu asla affetmiyeceğim! Asla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Kıyısında
Teen FictionCesaretin var mı? Korkularının üstüne yürümeye. Benle gerçekleri öğrenmek ister misin? Ne olursa olsun birlikte savaşacağımıza ve bizi yıldırmaya çalışanlara karşı dimdik duracağimiza söz veriyor musun? Öyleyse gel başlıyoruz:)