Ostrzeżenie

8 2 0
                                    

Historia nie jest prawdziwa a podobieństwo imion lub nazwisk jest przypadkowe. Historia skierowana do starszej części czytelników. Prosi się czytelników o nie gloryfikowanie i nie romantyzowanie zachowań czy też rzeczy niebezpiecznych. W opowiadanie będzie zawierało elementy i sceny takie jak:                                                                                                                                                  Papierosy                                                                                                                                                                                  Agresja                                                                                                                                                                                        Zaburzenia odżywiania                                                                                                                                                      Różnego typu zaburzenia psychiczne.                                                                                                                          Przemoc.                                                                                                                                                                                    To co tu pisze jest to tylko fikcja literacka nazywana fikcją fanowską Występujący tu Park Jimin czy też inni członkowie BTS nie ma ich charakter w tym opowiadaniu nic wspólnego z rzeczywistością.                                                                                                                                                   Osoby wrażliwe lub nadwrażliwe na niektóre tematy są proszone o nie czytanie tego dzieła gdy podejmiecie się tego ryzyka znając swoje ograniczenia czytacie na własną odpowiedzialność.








NAD LAWENDOWYM SEULEM[zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz