Part-4

395 70 7
                                    

"ဦးငယ္...

Taehyung စင္ဝင္ေအာက္ရပ္လာတဲ့ Hoseok ကားကိုျမင္တာနဲ႕ အေျပးေလးထြက္လာခဲ့မိသည္...

"ကေလး...ဘာစားၿပီးၿပီလဲ...

"ပန္ကိတ္...ဦးငယ္ေရာ စားလာရဲ႕လား...

Taehyung ကေမးလည္းေမး Hoseok ကားေပၚလည္းေစြ႕ခနဲဝင္ထိုင္ေလသည္...

"ဦးငယ္လည္း စားလာခဲ့တယ္...

Taehyung ကိုေျဖၿပီးေတာ့ Hoseok အိမ္ေတာ္ထိန္းႀကီးကိုၾကည့္ကာ...

"ေဒၚေလး ညက်မွပဲ ကေလးကိုပို႔ေပးေတာ့မယ္ေနာ္...

"ရပါတယ္ သခင္ေလး...

Hoseok ၿပဳံးျပကာ ကားကိုျဖည္းျဖည္းခ်င္းေမာင္းထြက္လာလိုက္သည္...

ရွပ္လက္ရွည္မိုးျပာေရာင္ပြပြကို ဂ်င္းေဘာင္းဘီနက္ျပာေရာင္ထဲျဖစ္သလိုထိုးသိပ္ထည့္ကာ ေက်ာပိုးအိပ္အနက္အားပုခုံးတစ္ဖက္မွာခပ္ေလွ်ာေလွ်ာလြယ္ထားတဲ့ Jeon Taehyung ေလးက ၁၆ ႏွစ္နဲ႕မလိုက္ေအာင္ စတိုင္က်မိမိုက္ေနသည္...

"ေက်ာင္းေရာက္ရင္ ရန္ထပ္မျဖစ္ရဘူးေနာ္...

"အင္း...

"ဟို ေခါင္းစိမ္းနဲ႕လည္း တပူးတြဲတြဲမေနနဲ႕.....သူက Alpha ေနာ္...

"Yoongi က ယုံရပါတယ္ ဦးငယ္ရဲ႕...

"ယုံရမယုံရေျပာေနတာမဟုတ္ဘူး...ကေလးက omega ေလ...wolf မ်ိဳးစိပ္ေတြထဲမွာ အႏၱရာယ္အမ်ားဆုံးပဲ...အတတ္နိုင္ဆုံး Alpha ေကာင္ေတြကိုေရွာင္...Heat စေတာ့မွာကို ေပါ့ေလ်ာ့မေနနဲ႕...

Hoseok စကားအားၾကားၿပီး မ်က္ခုံးနက္ေလးေတြက တြန႔္ခ်ိဳးေနျပန္သည္...Hoseok သေဘာက်စြာၿပဳံးလိုက္ရင္း ေ႐ႊအိုေရာင္ဆံသားအိအိေလးေတြကို ဆြဲဖြမိေတာ့...

"အာ....ဦးငယ္...သားဆံပင္ေတြပုံပ်က္ကုန္ေတာ့မယ္...

"ကေလးစုတ္ေလး လွခ်င္လာၿပီမလား...

"ေခ်ာခ်င္တာပါေနာ္...ပါပါးလိုမ်ိဳး...

Hoseok ေခါင္းသာရမ္းမိေတာ့သည္... Alpha နဲ႕ဘယ္ယွဥ္လို႔ရပါ့မလဲ...Jungkook လို Type မ်ိဳးဆိုပိုဆိုးေသး...

"ေက်ာင္းေရာက္ရင္....

"Alpha ေတြနဲ႕စကားမေျပာရဘူး...ရန္မျဖစ္ရဘူး...စာေသခ်ာလိုက္လုပ္ရမယ္....

💜 'Cause, you love me 💜Where stories live. Discover now