2. Üstün Zeka

12 5 1
                                    

Hyunjin'den:

Sadece küçük bir şaka yapmıştık bunda büyütülecek bir şey yoktu. Disiplinlik hiçbir şey yoktu.

Hepimiz müdürün odasına gittik. Müdür yardımcısı Bay Kim de vardı. Disiplin kurulu toplandı. Bay Park disiplin kurulunda olmamasına rağmen buradaydı. Müdür, müdür yardımcısı, Bay Cha, Bay Jeon ve coğrafya öğretmeni Bay Park disiplin kuruluydu.

Yeonjun: Hyunjin bittik.

Hyunjin: Sen bittin ben bir şey yapmadım.

Yeonjun: Bana yapmamı sen söyledin.

Hyunjin: Her dediğimi yapacak mısın?

Yeonjun: Hayır ama eğer benim yaptığım ortaya çıkarsa sizi de satarım.

Beomgyu: Ben burda napıyom?

Soobin: Napıyom değil ne yapıyorum.

Kai: Biz neden buraya geldik?

Taehyun: Ben şimdiye 5 test bitirmiştim.

RM: Şimdi çocuklar Bay Park'ın anlattığına göre biri yeni gelen arkadaşınızın sırasına sakız yapıştırmış bunu kim yaptıysa söylesin yoksa hepiniz ceza alacaksınız.

I.N. biran bize döndü.

I.N.: Siz yaptınız adım gibi eminim.

Hyunjin: O zaman bir karar ver adın I.N. mi yoksa Jeongin mi?

I.N.: Adım Jeongin ama Yeonjun'un o sakızları oraya yapıştırdığını biliyorum.

RM: Bunu gördün mü?

I.N.: Sakız çiğniyordu ve sonra sakız ağzında yoktu.

RM: Evet Yeonjun?

Yeonjun: Ben yapmadım. Ödevimi yapıyordum.

RM: Sakızın neredeydi?

Yeonjun: Çöpte.

Han: Bay Kim, ben bir şey yapmadım. Minho, Chris ve ben bahçedeydik. Hyunjin, Changbin ve Felix'i de dışarıda gördük.

RM: pekala teneffüste sınıfta olanlar hariç herkes sınıfına dönsün.

Han: Oh sonunda.

Ben de çıktım çünkü dışarıdaydım ve Felix'in yanındaydım. Yani hiç şüpheli değilim. Kurtuldum. Yeonjun'a iyi şanslar diliyorum ve gidiyorum.

Seungmin'den:

Şimdi beni iyi dinleyin. Tüm suçluları ortaya çıkarıcam. Ben bu okulda harcanıyorum. Kesinlikle dedektif olmam lazım. Tüm zekamı bu olaya harcadım.

Seungmin: Bay Kim izninizle birkaç şey söyleyebilir miyim?

RM: Evet, seni dinliyorum.

Seungmin: Sizin bir kanıt istediğinizi biliyorum ama sakızları Yeonjun'un yapıştırdığına eminim ve işin içine sadece Yeonjun yok. Ondan bunu yapmasını Hyunjin istedi. Hyunjin ve Changbin Felix'i dışarı çıkardı. Eğer onlar çıkarmazsa Felix'in yerinden kalkmayacağını biliyorlardı. Bu işte aslında Yeonjun piyon. Eğer yakalanırlarsa suçun onun üstüne kalmasını istemiş olmalılar.

RM: Evet Yeonjun, bu doğru mu?

Yeonjun: Evet, ama beni Hyunjin zorladı.

Seungmin: Bir dakika Bay Kim, alt üstü bir sakız, küçük bir şaka. Bunun için kimseyi disipline atamazsınız.

Taehyun: Evet Bay Kim bu bir şakaydı ve disipline gitmesi için bir sebep yok.

RM: Tamam çocuklar şimdi sınıfınıza gidin ve bir daha böyle bir şey olmasın.

Stx SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin