-1.Bölüm-

94 9 11
                                    


Sabah alarmın sesiyle uyandım, kapattımı sannederken beş dakika sorna çalmasıyla sinirlenip kalktım yataktan.

Geceliğimin üstünü giyip bonyaya yöneldim. Malum artık kışa girmiştik ve beni sarıp ısıtıcak güçlü kolları olan bi erkek olmadığı için yanımda üşüyordum. Banyoya gidip güzel bi duş aldıktan sorna sabah ne kadar sinirli başlasada cilt bakımımı yapamyı esirgemedim. Yüzümde yaptığım maske dururken saşlarımı kurutmaya başladığım sırada odamın kapısı çaldı.

"Gel."

Hizmetlimiz Mine teyze geldi.

" Efendim günaydın kahvaltınızı nereye bırakayım."

"Kafamın üstüne koy Mine teyze, her sabah aynı soruyu sormaktan sıkılmadın mı ya yatağın üstüne koy yada masaya."

Bir anda bu çıkışın onu şaşırtmış olucak ki afallamış suratıyla bana bakmayı bırakıp tepsiyi yatağımın üstüne koyup dışarı çıktı.
Fazla sert çıktığımı düşünüp gönlünü almam gerekiyordu bebekliğimden beri evimizde olup bana bakan da oydu.

Saçımı kuruttuktan sorna yüzümdeki maskeyi çıkardım. Yatağıma geçip güzelce kahvaltımı ettim. Kalkıp gardıropumun karşısına geçip ciddi duruşlu bir elbise seçtim kendime.

Babam üç sene önce ölmüştü ve holdingin başına ben geçmek durumunda kaldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Babam üç sene önce ölmüştü ve holdingin başına ben geçmek durumunda kaldım.
Tam işleri bilmediğim için ilk başta bir kaç evimizi ve annemin yaptığı eserleri satışa çıkarmıştık,neyseki işleri öğrenip kavranım şu an şirketin durumu iyi ama giden geri gelmiyor maalesef.

Babam ölmeden önce babasına aşık bi kızdım her gün işten gelince koş geldin der boynuna sarıldım bazen çok yorgun olurdu anlardım o günlerde boynunu ovardım her gece yatmadan önce sarılıp öperdik birbirimizi, benim için çok zor bir dönemdi ama babam gittikten sorna anladım kendime çeki düzen verdim ve şu an düzenli bi hayat yaşıyorum.

Üstüme elbisemi giyip sade bir makyaj yaptım yüzüme ve ayakkabılarımı giyip aşağı indim.
Annem masada mine ablayla kahvaltı yapıyordu. Annem dediğim dedik çok otoriter bir kadındı bu yüzden okumaya devam etmemi istedi bende bu sene sınava girip şansımı denemiş ve tıp fakültesisini kazanmıştım.

Annemlerin yanına doğru gidip açık mutfaktan içeri girdim.

" Günaydın Nilay hanım."

" Günaydın zümram, nasılsın?"

" İyiyim iyiyim de anne" Mine teyze yanına doğru gidip ona sarıldım yandan yanakarımızı birleştirdim
" Sabah sabah Mine ablaya fazla çıkıştım" dedim.
Ona bakıp "Özür dilerim Mine teyze."

"Sorun değil kızım" Ayağa kalktım.

" E o zaman size afiyet olsun, ben holdinge geçiyorum anne."

" Tamam tatlım dikkatli ol."

"Tamamdır anne."

Çantamı alıp evden çıktım, kendi aracıma binip holdinge doğru sürmeye başladım ve tabi radyoyu açmayı ihmal etmedim. İlla bir fırsat bulup sabah haberlerini dinlerdim.

Şirkete gelip arabamı valeye verdim, şirkete girdim. Asonsöre binip 7. Kata kendi odama çıktım. Masama geçip oturdum öğleden sorna önemli bir toplantımız vardı ve ben evrakları kontrol etmeye başladım.

AŞKIN ESİRİ +18/ TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin