Pt.4

388 32 3
                                    

Jungkook'tan

Kendimi yerde buldum ha? Bayılmış mıydım? Bu kırmızılık ne ölüyor muydum?

Gözlerimi açtığımda karanlık bir odada, yumuşak yastıklarda yatıyordum alnımın yanında ağrı hissetim ve elimi oraya götürdüğümde bir bant elime geldi sonra elim...
Bandlajlıydı iyi de bana noldu?

"Bay Jeon?"

Bay Kim'in sesini duyunca hemen oraya doğru çevirdim başımı.

"Bay Jeon, ben sizden çok özür dilerim. Gerçekten o pisliği kovdum lütfen bizi affedin."

Anlamadım bana nolmuştu? Niye Bay Kim benden özür diliyordu o ana dair bir şey hatırlamıyordum.

"Noldu bana anlatır mısınız lütfen."

Derin bir nefes aldı. Yattığım yatağın kenarına sandalye çekti ve anlatmaya başladı.

Taehyung'tan
Bay Jeon'nu pür dikkat izliyordum aldığım iki kişi kasa önünde kıkırdıyorlardı ama umursamadım (sen neyi umursadın?) Taki Jeon'a çelme takana kadar. Aniden ayağı kalktım ve Jeon'un yanına gittim ve eğildim sırt üstüne çevirdim, başı kanıyordu aynı şekilde elide. Ayağa kalktım.

Kaşlarım çatık bir şekilde 2 kişiye bakıyordum.

"SİZ NE YAPTIĞINIZI ZANNEDİYORSUNUZ HA? KOMİK Mİ YAPTIĞIZ SUÇLU SİZ DEĞİL BEN OLURUM BURADA."

Adamlardan biri dudağının sağ tarafını yukarı doğru kaldırdı ve burnundan güldü.

"Sakin ol şampiyon bilerek yapmadık."

"SİKTİRİN GİDİN BİR DAHA GÖZÜM GÖRÜRSE YAŞATMAM SİZİ."

Bu sefer 2 si birden gülmeye başladılar. Sinirimi zor tuttum ama dayanamadım...

Bay Jeon'nu aldım ve Evime götürdüm. Evimin misafir odasını hazırlattım ve kendim doktor gelene kadar kanını durdurmaya çalıştım.

Jungkook'tan

"İşte böyle oldu, şuan iyi misin bir şeyler yemek  ister misiniz?"

Bay Kim'in anlattığı cümleler birbir kulağımda çınlıyordu rezil olmuştum.

"Hayır teşekkürler."

Bacaklarımı içime çektim ve kafamı gömdüm.
Sonra kafamı kaldırdım. Dudaklarımı araladım.
Yanlış birşeyi ağızdan kaçırmak nedir bilir misiniz?

"Telefon numaranızı alabilir miyim?"

ANANI SİKİM NE DEDİM BEN AZ ÖNCE?

"Tabii özür borcu olarak sizi bir yemeğe davet etmek istiyorum. Baş başa."

Alt dudağımı dişlerimin arasına aldım ve kafa salladım. Bana telefonunu uzattı ama utana sıkıla yine ağızımdan kaçırdım.

"Size bişey oldu mu?"

"Niye?"

"Merak ettim. Benim için o adamları dövmüşsünüz."

"Ahaha bir kaç sıyrık kollarımda var siz boş verin."

Yerimden ani bir şekilde doğruldum.

"İzin verin bakayim belki bi krem getirebilirim."

Diyip kolunu aldım ve siyah gömleğini sıyırdım, ama aniden kolunu çekti.

"Boş verin hem siz doktor değilsiniz. Yatıp dinlenin yarın beraber iş yerine gideriz."

"Hayır. Olmaz öyle şey izin verin."

Diyip tekrar kolunu tutup siyah gömleğini geri çektim gördüğüm şey karşında şok olmuştum.

Büyük bir yanık izi? Sanki biri Bay Kim'in koluna sıcak bir demir çubuğu tutmuş gibiydi yarası kadar derin di ki  derisi parçalanmıştı adeta uzun çubuk omzuna kadar uzanıyordu.

Kolunu yeniden geri çekti.

"Yaramı gördüğüne göre artık gidip yatabilirsin."

dedi ve yarasını gömleği ile kapattı.

"Bı-Ben özür dilerim."

"Sorun değil benim için yat ve dinlen."

"Ben yatamam."

Bu sefer somurtkan bir şekilde cevap verdi.

"Yine ne var?"

"Annem hasta ve ona ilaçlarını vermem lazım beni ona götürün orada evimde kalayim lütfen."

"Bir kaç adam gönderirim ona ilaçlarını verir siz sadece ilaç ismini yazın."

"HAYIR."

"Bağırmayın Bay Jeon."

"Beni anneme götürün."

"Ahh tamam ama geri geliceksin. Buraya."

"Hıhı tamam."

Diyerek kapıya yanaştım.

"Bensiz bir yere gidemezsin."

___________________________________________________

Kendimden örnek verdim.
Bozmaya mı başladım?
Lütfen yorumlarınızı belirtin.
(487 kelime)
Kendinize iyi bakın. Taekook ile kalın🌈

My Waiter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin