Deli misin sen?

33 5 11
                                    

2 . bölümdeyiz fici angst mı yoksa güzel sonlu mu yapayım bilemedim siz karar verin Chan in sesi çok güzel bu arada neyse bölüme geçelim

Belinde bir el hissetti. Ve o el onu geriye çekti. Seungmin neye uğradığını şaşırmıştı. Ardından genç adamın sesini duydu. "Deli misin sen! Oradan atladığında birdaha dönüşün olmadığını biliyorsun değil mi aptal! Ahh delireceğim!" Seungmin genç adamın yüzüne baktı. "Bıraksaydın da atlasaydım keşke" diye fısıldadı. "Ne dedin sen?" Seungmin başını eğdi. Genç adam Seungmin' in çenesinden tutup başını kaldırdı. "Az önce ne dedin?" "Bıraksaydın da atlasaydım dedim!""Gerçekten delisin sen! İntihar etmene neden olacak ne olmuş olabilirki? Seni seven insanları, arkadaşlarını bırakıp gidecek kadar ne yaşamış olabilirsin ki?"Seungmin ağlamaya başladı. Genç adam Seungmin' e sarıldı. "Seni kıracak birşey söylediysem özür dilerim. Evin varmı? Seni evine bırakayım. Lütfen intihara kalkışma birdaha." Seungmin adamın yüzüne baktı. " Bir evim yok, bir ailem yok , sevenim veya arkadaşlarımda yok. Ölseydim eğer kimse arkamdan ağlamazdı. Anlıyor musun beni?" Genç adam Seungmin' e daha sıkı sarıldı. "Ben öbürlerinin yerine severim seni herkesten çok..." Seungmin' de adama sarıldı."Teşekkür ederim" diye fısıldadı. 


EVETTT 2. bölüm bitti kısa yazıyorum bölümleri kızmayın bana neyse görüşürüzz

My star -ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin