gizli numara

20 0 0
                                    

multide Yağmur


ÖNCEKİ BÖLÜMDEN :

kornaya bastım''E hadi daha kızların alacakları bir intikam var .''


YENİ BÖLÜM:

İnşallah başımıza bir şey gelmez.Keşke ağaç tepesinde oturup uyusaydık.

*Evet acıkınca da ağaç kabuğu yerdiniz birbirinizi bilmiyor musunuz? hayvan gibi şey yapıyonuz ya ?*

Ben canımın derdindeyim.Sen bana acıkmaktan bahsediyorsun iç ses .Ama haklısın da tebrik ediyorum.İlk defa mantıklı konuştun.

****

Sessiz bir yolculuk geçirdik desem yalan olurdu.Radyoyu açıp var gücümüzle bağırıyorduk.Ama yanlış bir şey vardı.Toprak'a (tanışmıştık.) .Adresi söylememiştik.Ona rağmen bir yere gidiyorduk.Çığlık attım aynı anda durduk.''Bizi nereye götürüyorsun ?'' afallamıştı. ''Bilmiyorum farkında mısın ? ama daha şehir içine gelmedik ve bu arada size bakmam için bazı şartlarım var .''Öğrenip depresyona girmeye gerek yoktu.Evet fiziğimiz iyiydi ve güzeldik.Ama bizden iyisi olduğuna da emindim.


''Tamam neyse ......... adresine bırak sen bizi .Ordan gideriz biz.''

''Tamamdır ''diye onayladığında kafamı cama dayadım.Uyandım.Kolumdaki acıyla uyandım.Kolumu dürtüyordu toprak. ''Hadi geldik'' ''Teşekkür ederim borcum ne kadar ?'' ''Saçmalama kim olsa alırdı sizi.Gerç onların alma amacı farklı olurdu ama... '' diye konuşarak sırıttı.

''Teşekkür ederim'' diye konuşup uyurken kendlernden geçmiş olna kızları dürttüm.Defne gözlerini aralayıp ''Geldik mi?''diye sordu .''Geldik hadi kalkın'' Masal 'ı dürttüm. ''Masal hadi kalk gerizekalıcığım.''

''Tamam ya bir uyutmadınız ''diyip kalktı.Derin'i de dürttükten sonra arabadan sağ sağlim kalkıp eve yürümeye başladık.4'ümüzün evinin yolunun ayrıldığı kısımda ''Hadi Allah 'a emanet.''

Daha sonra anneme görünmeden odama gittim ve duşa girip rahatladım.Geceliklerimi giyip kendimi yatağıma attım ve o sırada telefonum titredi.Gizli numaraydı.''İyi geceler'' bir ara ''Eyvallah '' yazıp atmayı düşündüm ama daha sonra daha fazla saçmalamammak için uykunun kollarına bıraktım kendimi.


Arkadaşlar bu bölüm çok kısa oldu farkındayım.Ama bu bölüm geçiş bölümü gibi .Gelecek bölüm daha erken gelecek kusura bakmayın .Sizi sefiyommm. :D

AnorMAL DerneğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin