Karanlık bir sokakta ki tek yanan sokak lambası gibiydim,kendini kurtaramadığım kasvetin içinde, kendimi buldum
...
Ben; Şimal Acar, yıllar öncesinde büyük bir mafya liderinin yanında kendi çıkarlarım için ajanlık yapıyordum. Sonradan farkedildim fakat uzaklaşmayı başardım, yurtdışına kaçma süsü vererek ortadan kayboldum , O yaşlı bunağı da çoktan öldürmelerine yardımcı olmuştum. Neyden kaçıyorsun diye sorarsanız bunağın aptal oğlundan kaçıyorum. Söylenilene göre çok gözü kara, Acımasız biriymiş yesinler, pabucumun acımasızı. Şuanda dikkat çekmemek için İzmir'in küçük bir mahallesinde yaşıyorum.
...Eski bir kasetten cızırtılı çıkan sese aldırmadan dinliyordum Sezen aksu'yu
elimde yeni yakmış olduğum sigaramın tutuşmasını izlerken şarkının son bulmasıyla odayı derin bir sessizlik kaplamıştı.
Balkondan gelen tıkırtıları umursamadan mutfağa gidip kendime şarap doldurmaya gittim.
Elimde tuttuğum kadehimi masaya bırakıp şarkının tekrar kulağıma dolmasına izin verdim.
Kafamı arkaya atıp gözlerimi kapatarak eskileri düşündüm, Küçüklüğümü, mutluluğumu...
Gözlerimi açtığım zaman ise görmek istemiyeceğim bir çift zümrüt yeşili gözlerini gördüm. Boğazımı sıkarak beni ayağa kaldıran bunağın oğluna direnmeye çalışıyordum, en son diz kapağımı ona geçirdiğimde nefessiz kalmaktan kurtulmuştum ve silahımı almak için koşuyordum. Hızlıca toparlandı ve beni saçımdan sürükleyerek salonun ortasına attı.
Sinirden yerinden çıkacak olan yeşillerinin aksine benim umursamaz kahvelerim daha da onu çıldırttı ki çenemi sıkmaya başladı.
Hayvan gücü vardı adam da kurtulamıyordum bile en son kendi kendine söylenip etrafta ne var ne yoksa kırmaya başladı. Eli büyük kar küreme gittiği zaman onu var gücümle ittirip koltuğa yapışmasını sağladım. Ölen ailemden geriye kalan tek şey olan bu küreyi asla kaybedemem.Fazla uzun sürmeyen bu boğuşma adamlarının gelip beni arabasına götürmesiyle son buldu.
O telefonla konuşurken plastik kelepçe ellerimi acıtıyordu çok sıkmışlardı şerefsizler, çıkarmak için uğraşınca bileklerimi kesmeye başlamıştı bende uğraşmayı bırakmıştım.
Dik dik bana bakıyordu adını bile bilmiyordum daha derken konuşmaya başladı.Hep ayağıma gelirsin diye beklemiştim ama çok sıkıldım ben geldim :)
Konuşmak yerine nefretle bakmayı tercih ettim.
Derken eve varmıştık, şöför kapıyı açtı ilk önce o sonra da beni indirmişlerdi.
yanımda ki adam ona ; Umut bey nereye götürelim?Zemin!
dedi ve artık karanlık soğuk ve kasvet'e alışmalıydım. Elbet biliyordum zaten beni bulucaklarını bir nevi hazırdım olacaklara.Merdivenleri teker teker iniyordum, içimde korku yoktu önceden yaptığım varsayımlara göre kadınlara değer veren birisi olduğunu biliyorum. Babasının katiline nasıl yaklaşıcak onu bilemiyorumdum.
Kapının hızlıca açılmasıyla yerimden sıçradım. Kuzey gelmişti.
Yeşil harelerini kahvelerime dikmişti. Bir süre sonra yanıma geldi.
-Sen beni yeni görmüş olsanda ben seni tanıyorum küçük ajan, Seninle açık konuşucağım, Yıllarca babamın yanında sağ koluyken düşmanların eline yüzlerce fırsat verdin fakat benim hırslı ve acımasız biri olduğumu bildikleri için kendilerini hep geri çekmişlerdi. Ama Horus hiç çekinmeden gözünü bile kırpmadan öldürdü onu Horus'u hiç gördün mü ?-Hayır görmedim sadece telefonla sürekli olarak irtibatta olurduk.
-Horus ne demek bilir misin?
- konumuzun bununla alakası ne?-Vicdanın gözünden hiçbir şeyin kaçmayacağını, insanın iç âlemindeki her niyetini ve yaşamdaki her davranışını gözden kaçırmayan bu merhametsiz yargıcın keskin bakışını sembolize eder. Ben gözlerimi bedenimden ayrı tutarım. görürsem harekete geçerim , görürsem yaşarım veya öldürürüm ama asla kaybetmem. Uzun lafın kısası ,Ben Umut Koçak namıdeğer; Horus tanıştığıma memnun oldum küçük ajanım. Fakat babamın katilinin ben olduğumu bilmiyor kimse evde biraz rol yaptım maddi hasarın neyse ödenir.
Peşpeşe sıraladığı cümleleri her söylediğinde ağzım biraz daha açılıyordu en son çıkan kelimeyse;
-Oha gerçekten oha, iyi de niye herkesten saklıyosun babanın katili olduğunu?- Kim böyle anılmak ister kimseden bir korkum yok sadece başım ağrısın istemiyorum seni yukarı da bir oda var oraya aldırıcam ,eve alışsan iyi olur.
Kafamı sallayıp ayağa kalktım çünkü daha fazla soğukta durmak istemiyordum.
SELAM HERKESEE; İlk kitap , İlk bölüm çok mutluyum umarım çok güzel bir hikaye olur ve okumaktan keyif alırsınız. Beğenmediğiniz kopukluk olan yerler olursa yorumlarda belirtin lütfen
OPTUUUM<333