Merhaba! Bu kitap tozlu raflara kaldırılmıştı ve tahmin edin ben ne yapacağım? Bu kitabı o tozlu raflardan kaldırıp düzenleyeceğim! Tabii senaryoda bir sürü değişiklikler olacak ve tüm AU'larımı düzenledim;
Artık kitap fark etmeden tüm AU'larımda ki Türkiye'yi şizofreni bir denek olarak göreceğiz,
Türkiye kendisine ait bazı evrenler ile gerçek evrenini sürekli karıştırıyor, Osmanlı, Sovyetler, Nazi Almanyası vb. Yıkılmış Ülke/Devlet/İmparatorlukları hâlâ yaşıyor olarak görüyor ve Kuzey Kıbrıs ayrıca Doğu Türkistan gerçek değil, Doğu Türkistan AU'um da yaşıyor ama bu kitap için çocuk yaşlarında öldü. Kuzey Kıbrıs ise bu kitap dışında Türkiye'nin uğradığı t₺ciz sonunda doğan kızı. Kuzey Kıbrıs SADECE BU KİTAPTA Türkiye'nin aldığı haplar yüzünden ölüyor. Yani kısaca Türkiye, Kuzey Kıbrıs'a hamile iken düşük yapmak için bir sürü hap kullanıyor ve başarılı oluyor, Fakat sonra bu hatasından dolayı pişman oluyor.
Ayrıca Kuzey Kıbrıs'ın "2. Babası" için ya Rusya yada Çin isimli iki CH karakteri ön planda bunu siz seçeceksiniz sevgili okurlarım! Her neyse devam edelim;
Amerika, Kanada vb. Ülkeler arasında KAN BAĞI YOKTUR, Birbirlerine "Abi, Baba" vb. Deme nedenleri ise hepsinin aynı yerde bir araya toplanması. Ayrıca Türkiye evlatlık ve Amerika ile sadece "Arkadaş" kısacası bu kitap ya ÇinTürk olacak yada RusKey. Tabii bazı bölümlerde size bazı özel şeyler yapacağım. Önceki bölümün AU'sunu net olarak anlatacağım. Veya belirli kampanyalar yapacağım (İşte GT yapıp ilk 6 kişinin 2 kitabının tüm bölümlerine destek verme, İlk 5 kişinin hesabını tanıtma, ilk 4 kişi ile ortak kitap yazma ve 3 kişinin istediği kitapları elimden geldikçe yazma)
Ayrıca smut yazamaya bilirim (Yazar biraz utanıyor-) bunun için şimdiden özür dilerim!
Her neyse, Herkese iyi günler dilerim okuduğunuz için teşekkür ederim! ^^
𝙆𝙚𝙡𝙞𝙢𝙚 𝙎𝙖𝙮ı𝙨ı:270
(◍•ᴗ•◍)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Lanetli Kader...
RandomDüzenleme;Ne diyeyim bilmiyorum.... Okudukça anlayacaksınızdır