1.BÖLÜM

10 2 0
                                    

                      Merhabalar

                Gerçek bir hikayeden
             Uygulanmamıştır bilginize!

                   Umarım beğenirsiniz

                          İyi okumalar😌

Küçük bir kasabada yaşayan genç kız adı Lara henüz 7 yaşında Büyük annesi ve Büyükbabası ile yaşıyormuş. Annesi ve babası küçükken lara'yı terk etmiş. Ve küçük bir kasabada yaşamını sürdürmeye başlamış. Lara'nın okula gitme zamanı gelmiş. BüyükAnnesi Lara ile okula gitmişler ve Lara'nın okula kaydını yaptılar. O akşam Lara eve geldikten sonra heyecandan uyuyamadı sağa dönüyor, sola dönüyor ama uyuyamıyor.
En sonunda telefonundan müziğini açarak uyumaya başlar Lara ve uykuya dalar.
Sabah olur Lara kalkar sabahın 6' sında
Oysaki ders saati 8 de başlıyor. Heyecandan yeni okul kıyafetlerini, ayakkabılarını giyer ve saat 8 e kadar bekler. BüyükAnnesi Lara ya kahvaltı hazırlamak için kalkar mutfaga gider bide ne görsün evdeki kedi mutfagı birden dağıtmış.
BÜYÜKANNESİ
- ah olamaz! Lara sana kırk kere dedim bu kediyi eve almayalim diye
LARA
- büyükanne tamam bugün okuldan geliyim çaresine bakarız.
Der ve büyükannesini geçiştirir.
Asıl Lara için bugün en önemli olan okulu'dur  Lara masaya oturur kahvaltısın yapar. Çantasını hazırlar ve koşarak büyükbabasının arabasına biner ve bekler Büyükbabası'da hazır olduktan sonra çıkar.
Okula gitmek için yola koyulurlar. Lara ise dün gece uyuyamadığı için arabada giderken uyuya kalır o sırada
BÜYÜKBABASI
-Lara kızım uyan geldik okuluna
LARA
- YAŞASINNNN OKULUMUN İLK GÜNÜ ÇOK MUTLUYUM.
diyerek okula girer ve sıra ya geçer istiklal marşı okunduktan sonra herkes sınıflarına girer. Lara ise o sırada bir köşede oturup ağlamaya başlar. Sınıfını bilmiyorken Lara başka sınıfa girer ve ordaki çocuklar Lara ile dalga geçerler.

                     DEVAMI İKİNCİ
                         BÖLÜMDE
                 YAKINDA GELİCEK
                                ...

HAYAT'LA MÜCADELE EDEN KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin