11.rész

137 9 0
                                    


Miutàn be kapcsoltam a filmet laura is vissza jött és el kezdtük nézni a filmet.
(Démonok között) amikor meg ilyedt mindig hozzàm bújt ami rohadt jó érzés volt és közben nagyon aranyos is. A film vége felé halk szuszogàst hallottam ezért le néztem a mellkasomra lauràra és...el aludt. Istenem olyan szép ez a làny hogy az màr bűn. Fel vettem az ölembe és be vittem a szobàba ott le tettem az àgyra és be takartam, én le vettem a felsōm és a nadràgom majd be feküdtem mellé és hàtulról àt ölelve aludtam el. Reggel mikor fel keltem nem volt mellettem ezért egyenesen a konyhàba mentem ahol a reggeli az asztalon volt de ō sehol .

-laura? Hol vagy?
-itt

Szólalt meg mögülem

-jó reggelt
-neked is hol voltàl?
-csak a mozsdóba
-jah oké...reggelizünk?
-aham

Le ültünk reggelizni majd miutàn végeztünk laura el mosogatott én meg mentem fel öltözni. Egy fekete melegítō nadràgot vettem fel egy fekete pulcsival be fújtam magam parfümmel be àllítottam a hajam majd mikor késznek nyilvànítottam magam ki mentem a szobàból. A nappaliba senki nem volt így gondoltam biztos öltözik. Le ültem a kanapéra telefonozni pàr perc múllva pedig meg jelent laura. Egy fekete nadràg volt rajta és egy szürke pulcsi ami nem épp az ō mérete.

-az nem az én pulcsim?
-hàt a kezembe repült a szekrénybōl
-ahaaa persze. De neked jobban àll
-köszke;)

Ezutàn le ült mellém és ō is a telójàt nyomkodta amikor jött egy hívàsa és rögtön fel àllt majd arrébb ment hogy ne halljam kivel beszél. Egy 10 perc múlva vissza jött de csak a cipōjét vette fel és indult az ajtó felé.

-el kell mennem majd jövök
-hovà mész??
-magàn ügy. Szia
-de...

Ezzel ki lépett az ajtón de nekem fura ez. Ha haza jön ki kérdezem.

Laura szemszöge:

Amikor a telefonom csörgött egy nem kívànatos személy hívott.

-mit akarsz?
-hàt így kell fogadni rég nem làtott baràtod?
-mond mit akarsz és hagyj békén engem és mindenkit is
-az amit akarok az igen egyszerű dràgàm.... Téged akarlak

Tóth Laci(Spacc)Место, где живут истории. Откройте их для себя