one'ఌ︎

83 6 16
                                    

"Eren!"

"Ben senin çocuğun veya kardeşin değilim!"

"Eren!"

"Mikasa, çocukluğumuzdan beri senden hep nefret ettim."

"Eren!"

"Eğer konuşmak işe yaramazsa Eren'i öldürmek zorundayız."

"Görüşürüz Eren..."

---

Siyah uzun saçları olan genç kız, rüyasının etkisiyle alarmından 10 dakika önce uyanmıştı. Nefes alışverişleri çok hızlıydı ve ter içinde kalmıştı. Yatağında doğrulup rüyasının etkisinden çıkmayı bekledi ancak başına giren dehşet ağrı onu rüyasını hiç unutmaması gerektiği konusunda uyarıyor gibiydi.

Genç kız rüyasını düşünürken o kadar dalmıştı ki kapının tıklatılmasıyla irkildi. Söze giren kalın ses sayesinde gerçekliğe döndü.
"Mikasa! Mutfağa gel artık, felç mi oldun?"

"Geliyorum." diye mırıldandı Mikasa. Odasından çıkıp mutfağa doğru ilerlerken baş ağrısı hafiflemeye başlamıştı. Mutfak masasına oturduğunda kuzeniyle göz göze geldi.

"Sanki çok uzun bir rüya görmüşüm gibi." dedi Mikasa. Kuzeni, buz mavisi gözlerini devirdi.

"Belli oluyor bu kadar geç uyanmandan, tch." bir yandan da masadaki kahvaltılıkları tabaklara dağıtıyordu.

"Aslında uyanmam gerekenden erken bile kalktım. Sadece rüyamın etkisinden çıkmayı bekledim. O sırada da zaman çok hızlı geçmiş." hala başını tutuyor ve kuzeninin tabağa koyduğu peynirleri ağzına atıyordu.

"Neymiş o seni çok etkileyen rüyan?" Mikasa, iyice yutkunduktan sonra söze girdi.

"Hayatımda hiç görmediğim biri vardı rüyamda. Sürekli ona seslendiğimi hatırlıyorum. Rüyamın sonuna doğru içimi büyük bir pişmanlık kaplamıştı. Parçalar birbirinden bağımsızdı ama sanki hepsini daha önce yaşamışım gibiydi." dedi siyah saçlarını kulağının arkasına koyarken.

"O kişinin adı neydi peki? Belki eskilerden bi tanıdıktır."

"Adı neydi ki? Hmm... Sanırım adını hatırlamıyorum ama erkek olduğuna eminim."

"Çok takma kafana. Lisede takıntılı olduğun çocuklardan biridir." dedi kuzeni alaycı ses tonuyla. Kız da bıkkınlıkla cevap verdi.

"Benimle uğraşma Levi abi." biten bazı tabakları tezgaha yerleştirdikten sonra konuşmaya devam etti.

"Kafayı yemek üzereyim. Sanki onu bir yerlerden tanıyormuşum gibi, varlığı çok tanıdık geliyor." ellerini tekrardan başına götürdü. Ağrısı tekrardan başlamıştı.

"Geçen günlerde rüyalarla alakalı bir teoriye denk gelmiştim. Bu teori, rüyalarımızın başka evrenlerdeki hayatımızı yansıttığıyla alakalıydı." dedi Levi. Bu konuşmasından sonra Mikasa gözlerini kıstı ve ona döndü.

"Böyle saçma sapan bir şeye inanacak halim yok." ardından bir ağrı kesici içti ve hazırlanmak için odasına yöneldi. Mutfak kapısından çıkmadan önce son kez kuzenine baktı.

"Bugün iş mülakatlarıyla ilgilenmem lazım kafamı bunlarla meşgul edemem."

• ~ ꕥ ~ •

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

• ~ ꕥ ~ •

~ Ayy yeni bi eremika
kitabıyla döndüm piyasaya

~ Umarım neler olup bittiğini
anlatabilmişimdir

~ İlk başta italik
yazıyla yazılan kısımlar
Mikasa'nın rüyasıydı

~ Bölüm hakkında
düşünceleriniz neler?

𝗶𝗻 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗹𝗶𝗳𝗲 || 𝗲𝗿𝗲𝗺𝗶𝗸𝗮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin