ئادارا زیاتر لە هەموو وەرزەکانی تر زستانی خۆشدەویست، کاتێک سەرما دەهاتە دونیا ئەژدیهای سەهۆڵین دەهات.
هەرگیز بە دڵنیاییەوە نەیدەزانی کە ئایا سەرما بووەتە هۆی هاتنی ئەژدیهای سەهۆڵین یان ئەژدیهای سەهۆڵین ئەوەیە کە سەرمای هێناوە، پرسیارێکی لەم جۆرە سەر بەو جۆرە پرسیارانەن کە زۆرجار مێشکی جێفی برای داگیر دەکەن کە... دوو ساڵ لە خۆی گەورەترە و بە کنجکاوی چڕ و پڕی ئەو تایبەتمەندە، سەبارەت بە ئادارا، ئەو گرنگی بەو شتانە نادات، تا ئەو کاتەی سەرما و بەفر و ئەژدیهای سەهۆڵین لە کاتی خۆیدا دێن، بۆیە دڵخۆشە.
هەمیشە دەزانێت کەی دەگەن بەهۆی ڕۆژی لەدایکبوونیەوە، ئادارا منداڵێکی زستانەیە، لە کاتی خراپترین بەستن لەدایک بووە کە کەسێک لەبیری بێت، تەنانەت لۆرا پیر کە لە کێڵگەکەی تەنیشت ماڵەکەیدا دەژی و ئەو ڕووداوانەی لەبیرە کە پێش هەریەکێک لە... هەندێکی تر لەدایک بوون هێشتا مرۆڤەکان...
باسی ئەو بەستنە دەکەن و زۆرجار ئادارا گوێیان لێ دەبێت.
کە باسی شتەکانی تریش دەکەن. دەڵێن سەرمای ئەو بەستەڵە ترسناکە دایکی کوشتووە، لە شەوی درێژی منداڵبوونەکەیدا، بە ئاگرە گەورەکەدا تێپەڕی کە ئەبو ئەدارا داگیرساندبوو و لە ژێر ئەو کۆمەڵە بەتانییەدا کە تەختی لەدایکبوونیان داپۆشیبوو، خۆی خزاند. دەڵێن سەرما هاتۆتە ناو ئادارا لەکاتێکدا لە سکی دایکیدا بووە، پێستی شینێکی کاڵ بووە و کاتێک هاتۆتە دەرەوە بۆ جیهان پێکهاتەی سەهۆڵی هەبووە و لە هەموو ئەو ساڵانەی کە لەو کاتەوە تێپەڕیون گەرمی نەزانراوە. بە زستاندا بەسەریدا ڕۆیشت و جێپەنجەی خۆی لەسەری بەجێهێشت، کردی بە هی خۆی.
ڕاستە ئادارا هەمیشە منداڵێکی کشاوە بووە. کچێکی بچووکی زۆر جدییە، کە بە دەگمەن گرنگی بە یاریکردن لەگەڵ کەسانی دیکە دەدات. خەڵک دەڵێن جوانە، بەڵام جوانیەکەی نامۆ و نامۆیە، بە پێستی کاڵ و قژی شۆخەوە
وە چاوە شین و پان و ڕوونەکانی.
ئادارا زەردەخەنە دەکات، بەڵام زۆر نییە و پێشتر کەس نەیبینیوە بگری. کاتێک تەمەنی پێنج ساڵ بوو بەسەر بزمارێکدا ڕادەکات کە لە تەختەیەکی داردا گیربوو و نیشانی کۆمەڵە بەفرێکی دا، بزمارەکە بە بنی پێیەوە دەڕوات بۆ ئەودیو، بەڵام لەو کاتەشدا ئادارا نەگریاوە و نە هاوار دەکات بەڵکو پێی ئازاد کرد و گەڕایەوە ماڵەکە و شوێنەواری خوێنی لەسەر بەفرەکە بەجێهێشت، کاتێک گەیشتە لای تەنها وتی: باوکە، ئازاری خۆمم داوە.
ڕوخساری نەریتی منداڵی و توڕەیی و فرمێسک شتێکن کە هی ئەو نین.
تەنانەت خێزانی ئادارا دەزانن کە ئەو جیاوازە. باوکی پیاوێکی گەورە و ڕەق و ڕەقە و زۆر گرنگی بە خەڵک نادات بە گشتی، بەڵام هەمیشە کاتێک جێف پرسیاری لێدەکات زەردەخەنەیەک لەسەر ڕووخساری دەبێت، هەروەها باوەش و پێکەنین بەسەر خوشکە گەورەکەی ئادارا کە قژ زێڕین و پەڵەدار دەکات، کە بێ شەرمانە لەگەڵ هەموو کوڕە ناوخۆییەکان فلێرت دەکات.
YOU ARE READING
ئەژدیھای سەهۆڵاوی✔️✔️
Actionئادارا زیاتر لە هەموو وەرزەکانی تر زستانی خۆشدەویست. کاتێک سەرما دێتە جیهان، ئەژدیهای سەهۆڵین دێت." ئەژدیها سەهۆڵینەکان هەمیشە دەگمەن بوون، تەنانەت لەو ڕۆژانەشدا، کاتێک منداڵێکیان دەبینی، منداڵان بە سەرسوڕمانەوە ئاماژەیان پێدەکرد، گەورەکانیش گەمژەیا...