بەشی پێنجەم :خۆڵەمێش

5 3 0
                                    

ڤۆیت و کۆمێنت لەبیر مەکەن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بۆ ماوەی نزیکەی مانگێک، ستوونی سەربازەکان ڕۆژانە بە ژمارەیەکی زۆرتر بەلای ئەواندا دەڕۆیشتن. تەنانەت لۆرا پیر خۆی دانی بەوەدانا کە هەرگیز ئەوەندە جووڵەی لەسەر ڕێگا نەبینیوە. ئێستا و دواتر نێردراوێکی تاقانە سواری بەرامبەر دەبێت

جەریانی بەرەو باکوور دەڕوات، بەڵام هەمیشە تەنیایە.

دوای ماوەیەک هەمووان تێگەیشتن کە هیچ پێداویستییەک نایەت.

ئەفسەرێک لە یەکێک لە دوا هێڵەکان ئامۆژگاری خەڵکی ناوچەکەی کرد کە ئەوەی بتوانن هەڵیبگرن کۆبکەنەوە و بەرەو باشوور بڕۆن، بە هۆشداریەوە وتی: دێن. هەندێکیان گوێیان لێ گرت و لەڕاستیدا بۆ ماوەی هەفتەیەک ڕێگاکە پڕ بوو لە خەڵکی ئاوارە لە شارۆچکەکانی باکووری دوورترەوە و ژمارەیەکیان چیرۆکی ترسناکیان گێڕایەوە، و کەی

ئەوان ڕۆیشتن و خەڵکی ناوچەکە زیاتر لەگەڵیان ڕۆیشتن.

بەڵام زۆربەیان مانەوە. ئەوان مرۆڤن وەک باوکی، خاکەکەش لە خوێنی ئەواندایە. دوایین هێزی ڕێکخراو کە بەسەر ڕێگاکەدا تێپەڕی، فەوجێکی سوارە بوو کە لە دۆخێکی نەگبەتدا بوو، پیاوەکانیان وەک ئێسکەپەیکەر تەنک و سواری ئەسپ بوون بە پێستەوە.

بە توندی تا بڕبڕەکانی پشتی کشاوە. بە قیژەقیژەوە تێدەپەڕین بۆ ناو شەو، ئەسپەکانیان کێوی و دڵۆپ دڵۆپ ئارەقەیان لێدەهات. تاکە کەسێک کە ڕاوەستا ئەفسەرێکی گەنج بوو کە ڕووخسارێکی چەقەڵ بوو، دەستەی ئەسپەکەی ڕاکێشا و بۆ ماوەیەکی کورت درێغی کرد و هاواری دەکرد: بڕۆ بڕۆ! هەموو شتێک دەسوتێنن!“ پاشان پەلەیەکی کرد بۆ ئەوەی بتوانێت پیاوەکانی بگرێت.

ئەو چەند سەربازەی دوای ئەوە هاتبوون بە تاک یان بە گروپی بچووک و هەمیشە ڕێگاکەیان نەدەگرت و پارەی ئەو شتانەشیان نەدەدا کە بردبوویان.

دوای ئەوە کەس نەهات و ڕێگاکە چۆڵ بوو

بەتەواوی. خاوەنی میوانخانەکە بانگەشەی ئەوە دەکات کە بۆنی خۆڵەمێشی لە هەوادا کردووە کاتێک با لە باکوورەوە دەهاتە خوارەوە، دواتر خێزانەکەی بردووە و گەشتێکی باشووری کردووە. ترێی ترسا، گرژییەکان ڕژان و چاوەکانی فراوان بوون، هەرچەندە ترسەکەی سنووردار بوو. هەزار پرسیاری لەبارەی دوژمنەوە کرد، و وەک جەنگاوەرێک مەشقی شەڕی دەکرد. سەبارەت بە باوکیان، ئەو بەو سەرقاڵییە ئاساییە بەردەوام بوو لە کارەکەی. شەڕ بێت یان شەڕ نەبێت، لە کێڵگەکەدا بەرهەمی هەیە. بەڵام زەردەخەنەکانی لە ئاسایی بچووکتر بوون، دەستی کرد بە خواردنەوە و ئەدارا زۆرجار دەیبینی چاوەکانی بەرەو ئاسمان بەرز دەکاتەوە لەکاتێکدا کار دەکات.

ئەژدیھای سەهۆڵاوی✔️✔️ Where stories live. Discover now